Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Λυδάκη, Δήμητρα"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Μελέτη της αξίας του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: η αξία του σήματος στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-03-2010Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστεί «Η αξία του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα». Στην θεωρητική προσέγγιση θα αναλυθεί η έννοια του εμπορικού σήματος (brand ... -
Ο ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: η περίπτωση των NAT WEST ISLAND GAMES στη Ρόδο το 2007.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-06-2011Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το ρόλο του sports μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό. Αρχικά θα ασχοληθεί με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού εστιάζοντας στον αθλητικό τουρισμό. Στη συνέχεια θα αναφερθεί στην ...