Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Fasoula, Pelagia"
-
Στρατηγική σχεδιασμού του μάρκετινγκ στο τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς: Φασουλά, Πελαγία
Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-06-2009Το μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο επιχειρηματικών ενεργειών και δραστηριοτήτων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις με κοινωνική υπευθυνότητα προκειμένου να διαπιστώσουν τις ανάγκες/επιθυμίες της αγοράς, ώστε στην συνέχεια να ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες