Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Koulouris, Konstantinos"
-
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο τραπεζικό μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς: Κουλούρης, Κωνσταντίνος
Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-07Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει, αφού οριοθετήσει το σύγχρονο υπόδειγμα λειτουργίας των Τραπεζών, να παρουσιάσει την ποικιλία των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, με την οποία έρχεται σε επαφή το πελατειακό κοινό της ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες