Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "γυναικείο κοινό"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στο ελληνικό, γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τοποθέτηση προϊόντων σε κινηµατογραφικές ταινίες. Πιο συγκεκριµένα, πραγµατεύεται την αποδοχή της τοποθέτησης προϊόντων από το ελληνικό γυναικείο καταναλωτικό κοινό, την άποψη τους γι’ ...