Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "παιχνιδοποίηση"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Τρισδιάστατη οπτικοποίηση των συστημάτων διαχείρισης μάθησης με τεχνικές παιχνιδοποίησης για την ενίσχυση του κινήτρου των μαθητών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-29Αυτή η διατριβή παρουσιάζει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος για το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Open e-Class, με στόχο την ενίσχυση των κινήτρων των μαθητών και την συμμετοχή ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τα Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-12-2014Στην παρούσα πτυχιακή εργασία κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων των Μαθηματικών για παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία έχει επηρεάσει την ζωή μας σε όλους ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2015Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η αφομοίωση των σχολικών γνώσεων μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που έχει σαν βασικό στόχο του ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τη Φυσική Ε’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2015Στην εποχή στην οποία ζούμε η τεχνολογία έχει εισχωρήσει σε κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής. Ένας από τους χώρους που έχει αρχίσει να εκμεταλλεύεται τις αμέτρητες δυνατότητες της τεχνολογίας, είναι και ο χώρος της ... -
Εκμάθηση νεοελληνικής γλώσσας Β’ δημοτικού μέσω Flash.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-05-2012Σήμερα που οι υπολογιστές και οι νέες τεχνολογίες έχουν εισβάλλει κυριολεκτικά στην ζωή μας, όλο και περισσότερες εφαρμογές αγγίζουν κάθε πτυχή της ανθρώπινης δραστηριότητας, συνεπώς και την εκπαίδευση. Ολοένα και περισσότερες ... -
Η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-10Η παιχνιδοποίηση παρουσιάζεται σαν μια από τις πλέον αξιοσημείωτες τεχνολογικές εξελίξεις. Έχει ήδη διεισδύσει στον τομέα των επιχειρήσεων και τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία στον τομέα της εκπαίδευσης. ... -
Μάθηση βασισμένη σε ικανότητες σύμφωνα με το CEDEFOP.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-07Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει εάν η εφαρμογή των εργαλείων ηλεκτρονικής μάθησης μπορεί να βοηθήσει στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση για την απόκτηση μικροδιαπιστευτηρίων. Για το ...