Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Δήμου, Ειρήνη"
Αποτελέσματα 21-40 από 51
-
Έρευνα στάσης καταναλωτών σχετικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών και αυτοματοποιημένων μεθόδων στην εξυπηρέτηση πελατών: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-29Είναι ευρέως αποδεκτό πως διανύουμε μία περίοδο χρονικά , κατά την οποία σχεδόν όλες οι ανάγκες του ανθρώπου και η καθημερινότητα αυτού είναι άμεσα συνδεδεμένες με την τεχνολογία. Οι νέες τεχνολογίες έχουν ‘’εισβάλλει’’ ... -
Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Επιχειρήσεις που αντιστάθηκαν στην οικονομική κρίση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-14Η παρακάτω πτυχιακή εργασία γίνεται για να εξεταστεί η εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και η οικονομική κατάσταση των Ελληνικών επιχειρήσεων την περίοδο της κρίσης και πιο συγκεκριμένα μέχρι και το 2015. Μελετάται ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών (online reviews) στην προσφερόμενη παροχή υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-25Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων. Η εργασία διαμορφώθηκε σε πέντε κεφάλαια: 1 . Εισαγωγή: Σύντομη ... -
Η εφαρμογή του CRM (Custom Relationship Marketing) στις επιχειρήσεις εστίασης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-20Στη σημερινή εποχή, τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η σωστή διαχείριση από την πλευρά των επιχειρήσεων σε ... -
Η στάση των νέων ηλικίας 15-24 ετών απέναντι στις διαφημίσεις και στα διαφημιστικά μέσα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-06-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί η επιρροή που ασκούν τα διαφημιστικά μέσα στους νεαρούς καταναλωτές καθώς και η στάση της συγκεκριμένης κατηγορίας καταναλωτών (ηλικίας 15-24) απέναντι στις ... -
Η συμβολή των συστάδων επιχειρήσεων (clusters) και των δικτύων (networks) στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η περίπτωση της Ελλάδας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-07-2013Η παρούσα εργασία εστιάζει στην έρευνα σχετικά με το πόσο ενημερωμένα είναι τα στελέχη των ΜμΕ στην περιοχή του Ηρακλείου γύρω από τη λειτουργία των συστάδων επιχειρήσεων (clusters) και των επιχειρηματικών δικτύων (networks) ... -
Η συμβολή των υδάτινων πάρκων στην ικανοποίηση των πελατών και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των resort hotels.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-10Τα υδάτινα πάρκα αποτελούν την πλέον πιο διαδεδομένη μορφή αναψυχής στον τομέα του τουρισμού σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρωτοεμφανίστηκαν το 1940-1950 στις Η.Π.Α και από τότε αναπτύσσονται συνεχώς. Ιδίως τις τελευταίες ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο εργασίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2015Η Συναισθηματική Νοημοσύνη αποτελεί έναν από τους κυριότερους παράγοντες στην αποτελεσματική, λεκτική και μη λεκτική, επικοινωνία. Δύναται να ορισθεί ως η ικανότητα κάποιου να αναγνωρίζει τα δικά του συναισθήματα αλλά και ... -
Η χρήση του internet και επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ξενοδοχιακές επιχείρησεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-02-2009Τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει επηρεαστεί από την αναδιάρθρωση που υπέστη λόγω της τεχνολογικής επανάστασης και η αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας είναι πλέον θεμελιώδης για τον τουριστικό τομέα. Ακόμα, δεδομένου ... -
Κλάδος κρουαζιέρας και ξενοδοχεία: σχέση υποκατάστασης ή συμπληρωματικότητας;
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-26Η παρούσα έρευνα θέλει να ερευνήσει τι είδους σχέση έχουν δυο πυλώνες του τουρισμού, όπως τα ξενοδοχεία και τα κρουαζιερόπλοια, και να δοθεί μια πιο ξεκάθαρη απάντηση τελικά στο αν είναι υποκατάστατες ή συμπληρωματικές ... -
Μάρκετινγκ εκδηλώσεων: Η περίπτωση των διεθνών επιστημονικών συνεδρίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-15Στην παρούσα εργασία ορίζονται, αναλύονται και παρουσιάζονται οι μέθοδοι οι οποίοι ακολουθούνται κατά την διοργάνωση εκδηλώσεων και πιο συγκεκριμένα τη διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων με διεθνή χαρακτήρα. Η εργασία ... -
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών. H περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-01-2016Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας της Χερσονήσου, στο Ηράκλειο Κρήτης, από την ποιότητα και την παροχή υπηρεσιών που έλαβαν κατά τη ... -
Νέες τάσεις στον τουρισμό και δυνατότητα ενσωμάτωσης στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17Στόχος της παρούσης εργασίας είναι να παρουσιαστούν στην τουριστική βιομηχανία οι νέες τάσεις, αλλά και κατά πόσο μπορούν να εφαρμοστούν στα πλαίσια του ελληνικού κράτους. -
Οι αντιλήψεις των αλλοδαπών τουριστών για την ασφάλεια στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-04-2008Υπάρχει μεγάλη ανησυχία των τουριστών σχετικά με την ασφάλεια τους στους τουριστικούς προορισμούς που επιλέγουν να επισκεφτούν. Η μελέτη αυτή έχει σκοπό να ερευνήσει τη γνώμη και τις αντιλήψεις των τουριστών για ασφάλεια ... -
Οι δικτυώσεις και συνεργατικοί σχηματισμοί ως τρόποι δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις μικρές και ανεξάρτητες τυροκομικές γαλακτοκομικές επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της, είναι η μελέτη των μικρών και ανεξάρτητων τυροκομικών και γαλακτοκομικών επιχειρήσεων και κατά πόσο οι δικτυώσεις και οι συνεργατικοί σχηματισμοί θα ... -
Οι επιδράσεις του Dark Tourism στον ντόπιο πληθυσμό σε περιοχές φυσικών καταστροφών: H περίπτωση του Μοντσερράτ στις Δυτικές Ινδίες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-16Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τύπο τουρισμού ειδικού σκοπού που ονομάζεται Dark Tourism (Σκοτεινός Τουρισμός) και συγκεκριμένα τον Disaster Tourism (Τουρισμός Καταστροφών), της επίσκεψης δηλαδή σε τοποθεσίες που ... -
Περιγραφή και ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου, για την παραγωγή γάλακτος όνου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-04-2015Η πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου που αφορμή στην παραγωγή και πώληση γάλακτος όνου. Το επιχειρηματικό σχέδιο δημιουργήθηκε με πραγματικές τιμές μέσα από ερευνά μας στην τοπική αγορά ... -
Πολυτελή αγαθά: Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες αγορές και η δυναμική ανάπτυξης του κλάδου στην ελληνική αγορά
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-10Στη παρούσα εργασία, θα ερευνήσουμε έναν ιδιόμορφο αλλά ενδιαφέροντα κλάδο της αγοράς, τον κλάδο των αγαθών πολυτελείας. Η επιλογή αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι κατά γενική ομολογία και παραδοχή, είναι ένας κλάδος της ... -
Προώθηση του Κρητικού οίνου στο εξωτερικό. Δυσκολίες και πιθανοί τρόποι αντιμετώπισής τους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2015Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους οι Kρητικοί οινοποιοί προωθούν τα προϊόντα τους στην Διεθνή αγορά, να αναζητήσει, να περιγράψει και εν συνεχεία να αναλύσει τα προβλήματα ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Σαντορίνης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-22Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις της Σαντορίνης. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για το Μάρκετινγκ γενικά όσο ...