• Μελέτη recommender system και ανάπτυξη mobile-app με προτεινόμενους προορισμούς βασισμένο σε δεδομένα gps.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κουρτίδου, Ιωάννα Χριστίνα; Κωνσταντινομανωλάκης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-26
    Είναι κοινώς αποδεκτό ότι τα συστήματα συστάσεων (Recommender Systems), στην σύγχρονη εποχή που ζούμε είναι σημαντικά για την καθημερινότητα μας, καθώς πολύ εύκολα μπορούμε να εμπιστευτούμε διάφορες γνώμες άλλων ανθρώπων ...
  • Μελέτη προσθήκης εντυπωσιακού πολυμεσικού υλικού σε ιστοσελίδες για διαφημιστικούς σκοπούς. Η περίπτωση κατασκευής 3Δ ενυδρείου για ιστοσελίδα σχετικά με ψάρεμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βασαρμιδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Τη τελευταία δεκαετία με την ανάπτυξη κατάλληλων τεχνολογιών (όπως το flash) και τη βελτίωση των επιδόσεων-δυνατοτήτων των υπολογιστών και του διαδικτύου έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται εκτός από δισδιάστατα (2-Δ) ...
  • Μελέτη σχεδιασμού έντυπης ηλεκτρονικής διαφήμισης με χρήση νέων τεχνολογιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αρουτίνοβα, Ευγενία; Λαζαράκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-21
    Το λογότυπο (logo) είναι τo ιδιαίτερο έμβλημα μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, με το οποίο γνωστοποιεί την παρουσία, την ταυτότητα ή τα προϊόντα που προσφέρει . Ο σωστός σχεδιασμός του έχει ως σκοπό, την άμεση οπτική ...
  • Μελέτη τεχνικών εξάπλωσης κοινωνικών δικτύων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βλαχάκη, Καλλιόπη; Μαλτεζάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-05
    Στην σημερινή εποχή, παρατηρείται μια έντονη εξάπλωση των κοινωνικών δικτύων. Καθημερινά το άτομο αναζητά να ανακαλύψει τρόπους επικοινωνίας άμεσους, ραγδαίους και αποτελεσματικούς. Η έλλειψη χρόνου και η πληθώρα πληροφοριών ...
  • Μελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Οικονομοπούλου, Χριστίνα; Φαμπιόλα, Νικόλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012
    Είναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του ...
  • Μελέτη της τεχνικής Drop Shipping στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αναγνωστόπουλος, Νικόλαος; Ζευγολάτης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Η διεθνής οικονομική κρίση και ο περιορισμός της εσωτερικής κατανάλωσης έχουν δώσει ώθηση για την αναζήτηση πελατών εκτός των εθνικών συνόρων και την υιοθέτηση νέων επιχειρηματικών λύσεων (Υπουργείο Ανάπτυξης και ...
  • Μελέτη τρόπων διαφήμισης μέσω διαδικτύου για ΑΕΙ και ανάπτυξη διαφημιστικού animation με χρήση του adobe flash για το Tμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κανελλοπούλου, Θεοδώρα; Φέρκο, Λαουρέντ Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2013
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρει το διαδίκτυο, το οποίο έχει κατορθώσει να εισέλθει στις ζωές των καταναλωτών παίζοντας καθοριστικό ρόλο και έχει ...
  • Μελέτη χρήσης παιχνιδιών flash για διαφημιστικούς σκοπούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καράμπελα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Η Διαφήμιση στο ίντερνετ είναι ένας κλάδος με τεράστια ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες εταιρίες αυξάνουν το ποσοστό των χρημάτων που διαθέτουν για τη διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στο ίντερνετ. Οι λόγοι είναι ...
  • Οι διαδικτυακές υπηρεσίες για την ανάπτυξη πιστότητας επισκεπτών στην Ελλάδα και μελέτη εμφάνισης τους ανάλογα με το είδος του καταστήματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπόλωση, Χρυσάνθη; Μιχάκη, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Το Διαδίκτυο είναι ένα μέσο το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως για επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία από εκατομμύρια ανθρώπους. Η θέση και ο χρόνος δεν είναι πλέον εμπόδιο για την επικοινωνία. Οι υπηρεσίες του διαδικτύου ...
  • Ομαδοποίηση εικόνων με βάση το περιεχόμενο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Λασθιωτάκη, Δήμητρα; Μαρκάκη, Σμαράγδα; Markaki, Smaragda
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-24
    Ομαδοποίηση ή διαφορετικά “clustering” είναι η διαδικασία κατά την οποία δεδομένα κατατάσσονται σε σημασιολογικά σύμφωνες ομάδες (clusters) με βάση κάποιο μέτρο ομοιότητας. Η έννοια του “cluster” δεν μπορεί να οριστεί ...
  • Πληροφοριακά συστήματα e-learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Γιόλλα, Έρνεστ; Μπουρµπάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-12-17
    Τελευταία εντοπίζεται τεράστια συμμετοχή των νέων τεχνολογιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι νέες αυτές τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας συμμετέχουν ενεργά και επιδρούν σε όλες τις βαθμίδες αλλά και σε όλους ...
  • Πολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και ανάπτυξη διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Υμεράι, Γιοχάνα; Υμεράι, Κριστιόλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-02-03
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό την πολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και την δημιουργία διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Αρχικά θα μιλήσουμε για τη έννοια του ηλεκτρονικού ...
  • Προώθηση ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο facebook, και animation για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βοσκάκης, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Το τελευταίο καιρό έχει παρατηρηθεί αλλαγή στον τρόπο διάδοσης των γεγονότων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην αλλαγή του τρόπου ροής της πληροφορίας. Το μέσο που εμφανίζει την μεγαλύτερη απήχηση δεν είναι άλλο ...
  • Στρατηγικές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και εθισμός στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αδαμάκης, Ιωάννης; Μπαλαμπάνη, Κωνσταντίνα; Μπουρογιάννης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-10
    Κύριο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι, η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και πως συνδέεται με τον εθισμό στο διαδίκτυο, όπως επίσης τις επιπτώσεις που έχει ο εθισμός στους νέους. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, ...
  • Σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ στην πολιτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καραντωνάκης; Κωνσταντίνος-Εμμανουήλ; Μαργιολάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2015
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα και πιο απαραίτητα εργαλεία στην σύγχρονη εποχή μας ώστε κάποιος οργανισμός να έχει όφελος. Θα παρατηρήσουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου το Μάρκετινγκ, έχει εξελιχθεί αρκετά ...
  • Σύγχρονοι μέθοδοι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπόμπορη, Όλγα-Σύλβια
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Το διαδίκτυο μαζί με τις διαφημιστικές εταιρείες έχουν εισβάλλει στην ζωή μας. Αν και θεωρείται πως το διαδίκτυο είναι καινούργιο, στην πραγματικότητα έχει ξεκινήσει γύρω στα σαράντα χρόνια πριν. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ...
  • Τεχνικές ανάπτυξης mobile app και η εφαρμογή τους στο marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλιακούδας, Αθανάσιος; Ντόβρου, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14
    Τα Smart Phones έχουν αναπτυχθεί και πλέον κάθε άνθρωπος τα έχει ανάγκη. Η ανάγκη αυτή των ανθρώπων για την καθημερινή χρήση, ώθησε τις εταιρείες να αναπτύξουν κάθε στοιχείο γύρω από αυτά (Mobile apps, Ads, ROM) κ.α. Το ...
  • Τεχνικές μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοτζανάκη, Κασάνδρα; Φουντουλάκη, Αλίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-19
    Η κυριότερη πηγή πληροφορίας για την πλειονότητα των ανθρώπων στη σημερινή εποχή αποτελείται από το Διαδίκτυο. Αυτή η αλλαγή του τρόπου πληροφόρησης και ταυτόχρονα η ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία ...
  • Τεχνικές ομαδοποίησης των καταναλωτών στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κουκή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-23
    Στην συγκεκριμένη εργασία θα διερευνήσουμε το χώρο του Marketing , τα συστατικά που το ορίζουν, τους συντελεστές που το έχουν οδηγήσει στο να αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αγοράς και του έχουν διαμορφώσει ...
  • Τεχνολογίες τρισδιάστατης αναπαράστασης από εικόνες και η εφαρμογή τους στο marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πολιά, Ευαγγελία; Μπάιλα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ήταν η διερεύνηση των τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης και η εφαρμογή τους στο Μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία επικεντρώθηκε σε δύο πεδία: α) στην μελέτη και ανάπτυξη τεχνολογιών ...