Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Tzortzaki, Alexia-Mairi"
Αποτελέσματα 21-29 από 29
-
Στρατηγικές Μάρκετινγκ για την αύξηση της ζήτησης σε περίοδο κρίσης: Προϊόντα με μειωμένη ημερομηνία λήξης και Υπηρεσίες συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2015Σε περιόδους οικονομικής κρίσης οι επιχειρήσεις ακολουθούν συγκεκριμένες στρατηγικές. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να αναλύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές ανάπτυξης που θα οδηγήσουν στην ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ για την μεταπτυχιακή εκπαίδευση: τομέας της Λογιστικής/Ελεγκτικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2015Σκοπός της μελέτης και της συγγραφής της εργασίας αυτής είναι η βελτίωση και η προώθηση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του ΤΕΙ Κρήτης που ειδικεύεται στη «Λογιστική και Ελεγκτική». Παρουσιάζονται έννοιες και ορισμοί ... -
Στρατηγικές ποιότητας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών και υλοποίηση αυτών σε επίπεδο εμπειρικού μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008Σε αυτή τη πτυχιακή εργασία, διαπραγματεύτηκαν αρχικά τα εξής θέματα, η έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών και ο πρωτεύων ρόλος που διαδραματίζει για την επιβίωση της κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα του κλάδου δραστηριοποιήσεώς ... -
Σύνδεση αποτελεσματικότητας στο μάνατζμεντ με την ικανοποίηση των εργαζομένων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-23Για κάθε επιχείρηση το ανθρώπινο δυναμικό της διαδραματίζει σημαντικό ρόλο ιδιαίτερα σήμερα που το τριγύρω περιβάλλον είναι τόσο ανταγωνιστικό. Για τη κάθε εταιρεία επομένως ο στόχος είναι να αξιοποιήσει τους ανθρώπινους ... -
Συμμετοχική ηγεσία
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την μελέτη μας πάνω στο θέμα της συμμετοχικής ηγεσίας αλλά και από την έρευνα που διεξάχθηκε σχετικά με τον ηγέτη που ασκεί συμμετοχική ηγεσία είναι ότι η επιχείρηση για να πετύχει τους ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη στην Ελλάδα. Μια συγκριτική μελέτη στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-10Τις τελευταίες δεκαετίες, οι ερευνητές εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην έννοια και τα οφέλη της συναισθηματικής νοημοσύνης. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι για την επαγγελματική, κοινωνική και προσωπική επιτυχία ενός ... -
Το BSC μια κριτική προσέγγιση – μελέτη περίπτωσης σε μια συνεταιριστική οργάνωση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-05Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει δυο σκοπούς. O πρώτος στοχεύει στη συγκέντρωση όλων των απαραίτητων γνώσεων, που θα μπορούσαν να χρειαστούν σε έναν αναγνώστη, προκείμενου να προχωρήσει στην υλοποίηση και επιτυχή εκτέλεση ... -
Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον στην εποχή μας και η σχέση του με την μακροχρόνια βιωσιμότητα της επιχείρησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-03Στην παρούσα πτυχιακή παρουσιάζεται μία σύντομη αναδρομή στην εργασία και το εργασιακό περιβάλλον του ανθρώπινου δυναμικού και πως επηρέασε η είσοδος της τεχνολογίας την επαγγελματική του ζωή. Γίνεται προσπαθεί να ... -
Τρόποι διατήρησης πελατών για τη βιώσιμη ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-21Είναι ευρέως γνωστό ότι ο κόσμος στον οποίο ζούμε όλες οι επιχειρήσεις είναι ανταγωνιστικές και μάχονται με κάθε μέσο να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες και μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά. Η προσπάθεια προσφοράς καλύτερων ...