Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Αστρουλάκης, Νικόλαος"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το πράσινο μάρκετινγκ στα πλαίσια της εταιρείας Α.Ε.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-12-19Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας εξετάζεται η έννοια του πράσινου Marketing, και θα ήταν ορθό να συνδυάσουμε την έννοια αυτή με την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς οι εταιρείες είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν ... -
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και οι επιπτώσεις της στην ελληνική οικονομία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-20Στην παρούσα εργασία αναλύεται ένα πολύ σημαντικό θέμα, αυτό της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει συνήθεια και έχει μπει στην καθημερινή ζωή των πολιτών τόσο της Ελλάδας όσο και της Ευρώπης. ... -
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση: προσεγγίσεις και εφαρμογές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-08Ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι η σύνθετη τάση των κυβερνήσεων σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης και της αποκέντρωσης με την πρόσβαση των πολιτών στα δημόσια ζητήματα, που σκοπό έχει την προαγωγή: (α) καλύτερης και πιο ... -
Μάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25Η Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ...