• Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ευσταθίου, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά δεν αποτελούν ένα ώριμο τμήμα της αγοράς και το ζήτημα «παιδιά και διαφήμιση» πρέπει να αντιμετωπιστεί, ως ...
  • Η στρατηγική μάρκετινγκ διεθνών περιοδικών στην Ελλάδα και ο βαθμός προσαρμογής στην εγχώρια αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πανταζοπούλου, Ιουλία-Μαρία; Πανταζόπουλος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Βασικός σκοπός στη παρούσα εργασία, έγκειται στην παράθεση και ανάλυση των μεθόδων και στρατηγικών Μάρκετινγκ Διεθνών Περιοδικών στην Ελλάδα κα στο βαθμό προσαρμογής τους στην εγχώρια αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα ...