• Ελληνικά
    • English
  • Ελληνικά 
    • Ελληνικά
    • English
  • Σύνδεση
Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή 
  •   Apothesis Αρχική
  • Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή
  •   Apothesis Αρχική
  • Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Zerva, Magdalini-Violeta"

  • 0-9
  • Α
  • Β
  • Γ
  • Δ
  • Ε
  • Ζ
  • Η
  • Θ
  • Ι
  • Κ
  • Λ
  • Μ
  • Ν
  • Ξ
  • Ο
  • Π
  • Ρ
  • Σ
  • Τ
  • Υ
  • Φ
  • Χ
  • Ψ
  • Ω

Ταξινόμηση κατά:

Σειρά:

Αποτελέσματα:

Αποτελέσματα 1-4 από 4

  • τίτλος
  • ημερομηνία δημοσίευσης
  • ημερομηνία υποβολής
  • αύξουσα
  • φθίνουσα
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Διεθνές μάρκετινγκ: η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής - Η περίπτωση Dubai/Unilever.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μιχαήλ, Βαρβάρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στο πώς η κουλτούρα και τα διάφορα συστατικά της (εκπάιδευση, αισθητική, γλώσσα, θρησκεία κλπ) επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ μιάς εταιρείας η οποία θέλει να δραστηριοοποιηθεί σε μία ...
  • Η γυναίκα ως εργαλείο των διαφηµιστικών εταιρειών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κονταξάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέµατα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο µε τα εξής : 1) Βασιζόµενες σε ποιους παράγοντες οι διαφηµιστικές εταιρίες χρησιµοποιούν τη γυναίκα ...
  • Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλλιντέρη, Λεμονιά; Ιατρού, Μαριλένα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009
    Η πτυχιακή αυτή ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Μέσω άρθρων και βιβλίων από γνώμονες του θέματος καθώς και γνώσεις και εμπειρίες ...
  • Παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νικολαϊδη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2009
    Το θέμα της εργασίας είναι “οι παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθησης της βιομηχανίας προφυλακτικών στην ελληνική αγορά.” Το θέμα αυτό κρίθηκε ως ιδιαίτερα ενδιαφέρον, εφόσον αφορά σε ένα προϊόν του οποίου η ...

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛ.ΜΕ.ΠA., Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr | Οδηγίες χρήσης

Copyright © 2015 ΕΛ.ΜΕ.ΠA. | Όροι χρήσης | Πολιτική cookies | ΕΛ.ΜΕ.ΠA.

Ανάπτυξη από Netmechanics Netmechanics llc | Βασισμένο στο DSpace

ESPA 2007-2013
 

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες

Πλοήγηση

Όλο το ApothesisΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΛέξεις κλειδιάΕπιβλέποντες καθηγητές

Ο λογαριασμός μου

Σύνδεση

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛ.ΜΕ.ΠA., Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr | Οδηγίες χρήσης

Copyright © 2015 ΕΛ.ΜΕ.ΠA. | Όροι χρήσης | Πολιτική cookies | ΕΛ.ΜΕ.ΠA.

Ανάπτυξη από Netmechanics Netmechanics llc | Βασισμένο στο DSpace

ESPA 2007-2013
 

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες