• Ελληνικά
    • English
  • Ελληνικά 
    • Ελληνικά
    • English
  • Σύνδεση
Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή 
  •   Apothesis Αρχική
  • Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή
  •   Apothesis Αρχική
  • Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Zouganeli, Stathia"

  • 0-9
  • Α
  • Β
  • Γ
  • Δ
  • Ε
  • Ζ
  • Η
  • Θ
  • Ι
  • Κ
  • Λ
  • Μ
  • Ν
  • Ξ
  • Ο
  • Π
  • Ρ
  • Σ
  • Τ
  • Υ
  • Φ
  • Χ
  • Ψ
  • Ω

Ταξινόμηση κατά:

Σειρά:

Αποτελέσματα:

Αποτελέσματα 1-6 από 6

  • τίτλος
  • ημερομηνία δημοσίευσης
  • ημερομηνία υποβολής
  • αύξουσα
  • φθίνουσα
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Διαχείριση κρίσεων και οργανωσιακή κουλτούρα. Η περίπτωση της αεροπορικής βιομηχανίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βλάχος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-05-2011
    Με γνώμονα την εξακρίβωση του ρόλου που διαδραματίζει η επικοινωνία σε περιόδους κρίσεων, η παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το θέμα της υιοθέτησης και εφαρμογής των κατάλληλων επικοινωνιακών στρατηγικών εργαλείων από ...
  • Η αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στο ελληνικό, γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λιάτσου, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τοποθέτηση προϊόντων σε κινηµατογραφικές ταινίες. Πιο συγκεκριµένα, πραγµατεύεται την αποδοχή της τοποθέτησης προϊόντων από το ελληνικό γυναικείο καταναλωτικό κοινό, την άποψη τους γι’ ...
  • Η ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των ιστότοπων των ελληνικών νομαρχιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμάντη, Ελένη; Σαμαρά, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2010
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι να ερευνηθεί η ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών και πώς αυτή προβάλλεται μέσα από τις ιστοσελίδες των ελληνικών νομαρχιών. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή για τον τουρισμό ...
  • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management). Η περίπτωση του Facebook στα ελληνικά ξενοδοχεία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δεσύλλας, Σπυρίδων; Κώστα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Είναι δεδομένο ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις και η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων διαδικτυακά αποτελούν τα θεμέλια της δημιουργίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό όμως που εκλείπει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη συγκρότηση του επικοινωνιακού περιβάλλοντος των τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγιώργος, Νικόλαος; Νταργατζάκης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων ως μορφή επιχειρησιακής επικοινωνίας. Οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη αυτοματοποιημένη εποχή, αποτελούν πραγματική όαση στις σχέσεις μεταξύ των ατόμων ...
  • Το πράσινο μάρκετινγκ στην ελληνική βιομηχανία ένδυσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δράκου, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Zoυγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για το περιβάλλον. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο οικολογικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να στραφούν περισσότερες επιχειρήσεις στο ...

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛ.ΜΕ.ΠA., Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr | Οδηγίες χρήσης

Copyright © 2015 ΕΛ.ΜΕ.ΠA. | Όροι χρήσης | Πολιτική cookies | ΕΛ.ΜΕ.ΠA.

Ανάπτυξη από Netmechanics Netmechanics llc | Βασισμένο στο DSpace

ESPA 2007-2013
 

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες

Πλοήγηση

Όλο το ApothesisΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΛέξεις κλειδιάΕπιβλέποντες καθηγητές

Ο λογαριασμός μου

Σύνδεση

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛ.ΜΕ.ΠA., Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr | Οδηγίες χρήσης

Copyright © 2015 ΕΛ.ΜΕ.ΠA. | Όροι χρήσης | Πολιτική cookies | ΕΛ.ΜΕ.ΠA.

Ανάπτυξη από Netmechanics Netmechanics llc | Βασισμένο στο DSpace

ESPA 2007-2013
 

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες