Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Δαμίγος, Αντώνιος"
-
Η επίδραση των πολυμέσων και του διαδικτύου στις στρατηγικές και εφαρμογές του marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς: Δαμίγος, Αντώνιος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Ο όρος «πολυμέσα» είναι από τους πλέον συζητημένους στη δεκαετία του '90 και υποδεικνύει μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογική ανάπτυξη στον κόσμο των επικοινωνιών, των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Μέχρι πριν λίγα χρόνια ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες