• Η εφαρμογή του μάρκετινγκ ως μέσο προώθησης των ξενοδοχείων πόλεως του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Συριγωνάκη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοπούλου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Η σημαντικότητα του ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και η ύπαρξη μιας συντονισμένης στρατηγικής προώθησης από ένα ξενοδοχείο είναι αδιαμφισβήτητο πόσο πολύ μπορούν να επηρεάσουν την βιωσιμότητα ενός ξενοδοχείου. Στην Κρήτη ...