Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Chaireti, Eleni"
-
Εφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Χαιρέτη, Ελένη
Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-12-2009Ο τουρισμός αποτελεί για πολλές δεκαετίες ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε οικονομικές συγκυρίες και αναταράξεις. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες