• Το Viral Marketing και η εξέλιξή του στα πλαίσια του Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών (Mobile Marketing)

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπεζάνη, Άννα; Καλαρούτη, Ελισάβετ; Λιάτση, Λαμπρινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    H παρούσα εργασία ασχολείται με την έννοια του viral marketing, μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία εφαρμόζεται συχνά από μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, άλλοτε λιγότερο και άλλοτε ...