Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Varouma, Kalliopi"
-
Η επιρροή των social media στη διαδικασία για την λήψη της αγοραστικής απόφασης των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς: Βαρούμα, Καλλιόπη
Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-08Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν ενταχθεί για τα καλά στις ζωές μας. Ολοένα και περισσότερα άτομα όλων των ηλικιών ανά το κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά τα social media με απώτερο σκοπό την επικοινωνία, ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες