• Youtube marketing: H άνοδος του YouTube και η σημασία του στο σύγχρονο marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Γαντζίας, Νικόλαος; Μαυρής, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη του YouTube από το ξεκίνημα του μέχρι την σημερινή εποχή και πώς αυτό έχει επίδραση στο σύγχρονο άνθρωπο. Το YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με ...
  • Εξερεύνηση / ανασκαφή σε μεγάλης κλίμακας κοινοτικά δίκτυα του διαδικτύου: το YouTube ως περίπτωση χρήσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καφούσης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκη, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-08-2013
    Οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα σύγχρονο μέσο επικοινωνίας το οποίο μέρα με τη μέρα γίνετε όλο και περισσότερο ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Η χρήση αυτών των υπηρεσιών έχει ...
  • Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φιλίππου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015
    Ο αστραπιαίος ρυθμός με τον οποίο μεταβάλλονται οι σημερινές κοινωνίες όσον αφορά τη μετάδοση και διάχυση των πληροφοριών και γεγονότων και γενικότερα του τρόπου ζωής, δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή και ...