• Η εφαρμογή του CRM (Custom Relationship Marketing) στις επιχειρήσεις εστίασης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατρίνης, Δημήτριος-Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-20
    Στη σημερινή εποχή, τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η σωστή διαχείριση από την πλευρά των επιχειρήσεων σε ...
  • Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαζαρακίδη, Έλενα; Πλευριτάκης, Ραφαήλ; Χαλός, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15
    Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ...