Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "customer complaints"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Ανάλυση pareto για την ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων από κριτικές στο διαδίκτυο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-02-16Το θέμα της εργασίας είναι η ανάλυση Pareto των παραπόνων πελατών ξενοδοχείων. Ασχοληθήκαμε με την ανάλυση Pareto για την ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων και εξετάστηκε η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Κρήτης. Η ... -
Ικανοποίηση πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Eurobank Ergasias.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον, αναλύοντας συγχρόνως τα στοιχεία που την απαρτίζουν και αναφέροντας τους λόγους για ... -
Μέτρηση ικανοποίησης των πελατών σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Στις μέρες μας, η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ... -
Οργάνωση και διοίκηση παραπόνων στις τουριστικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές μονάδες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-11-2010Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αναλυθεί και θα τεκμηριωθεί η έννοια και η σημασία της αποτελεσματικής Οργάνωσης και Διοίκησης των παραπόνων. Η διερεύνηση του συγκεκριμένου θέματος γίνεται σκόπιμη, δεδομένου ...