• Marketing to women: ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γιαννακοπούλου, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλάδου, Στελλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η αντισύλληψη είναι ένα από τα βασικότερα θέµατα που θα έπρεπε να απασχολούν κάθε κοινωνία, ξεπερνώντας τα ταµπού που κάθε κοινωνία και χώρα κατέχει και να θέσει ως σκοπό την ευρύτερη έννοια της αντισύλληψης και των µεθόδων ...
  • Διατροφικές συνήθειες και προκαταλήψεις ανά τον κόσμο όπως διαμορφώνονται από το θρήσκευμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Φρέρη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ανδρουλάκη, Καλλιόπη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2012
    Οι παράγοντες που συμβάλουν στη διαμόρφωση των ανθρώπινων διατροφικών συνηθειών είναι πολλαπλοί και το θρήσκευμα αποτελεί έναν από αυτούς. Στην παρούσα μελέτη παρατηρήσαμε και αναλύσαμε διατροφικά έθιμα και αντίστοιχες ...
  • Επίδραση των θρησκευτικών και πνευματικών πιστεύω στην ποιότητα ζωής των ασθενών με χρόνιο μυοσκελετικό άλγος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
    Συγγραφείς: Μιτσούλη, Αθανασία-Κωνσταντίνα; Πέγκου, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κακαβελάκης, Κυριάκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-06-2009
    Κύριος σκοπός της ερευνάς μας είναι να εξεταστεί η σχέση μεταξύ της θρησκείας και της πνευματικής υγείας ατόμων που πάσχουν από χρόνιο μυοσκελετικό πόνο .Έτσι συνοπτικά αναφέροντας ,στο γενικό μέρος της πτυχιακής μας ...