Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "virtual reality"
Αποτελέσματα 1-17 από 17
-
Διαδραστική παρουσίαση πολιτιστικού περιεχομένου με τη χρήση υβριδικών τεχνολογιών, γεωγραφικού συστήματος και τρισδιάστατων τεχνολογιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-20Η βασική ιδέα είναι: η απεικόνιση πολιτιστικού περιεχομένου, προσεγγίζοντας τον χρήστη στον τρισδιάστατο ψηφιακό χώρο, μέσω του χάρτη όπου απεικονίζεται ως βασικό μέσω πλοήγησης. Η γενική πλατφόρμα συγκομιδής πληροφορίας, ... -
Μια serious game πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για την υποστήριξη θεραπείας ατόμων με φοβίες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09Οι φοβίες είναι ένα είδος Διαταραχής Άγχους με πάσχον ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού. Τα τελευταία χρόνια έχει αναδυθεί η Θεραπεία Έκθεσης Εικονικής Πραγματικότητας, που βοηθάει στη θεραπεία φοβιών με τη χρήση ... -
X3D και Google Earth.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010Σκοπός της εργασίας είναι η σύγκριση των προτύπων μέσω των εγγράφων που κατασκευάσαμε, αναλύοντας τους σκοπούς και τους στόχους τους, και μελετώντας τη δυνατότητα αλληλεπίδρασής τους. Στην πρώτη ενότητα της εργασίας αναλύεται ... -
Ανάπτυξη επιδεικτικού περιβάλλοντος βασισμένο στις τεχνολογίες Metaverse.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-27Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μελέτη και ανάπτυξη για τη δημιουργία ενός metaverse περιβάλλοντος. Επίσης γίνεται αναφορά για την επαυξημένη πραγματικότητα και τα παρακλάδια της, τις τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν ... -
Δημιουργία εικονικού μουσείου και τρισδιάστατη μοντελοποίηση εκθεμάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-02-2009Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύονται οι απαιτούμενες ενέργειες για την εφαρμογή του λογισμικού 3d Som που αναφέρεται στην ακολουθούμενη διαδικασία για την τρισδιάστατη μοντελοποίηση ενός αντικειμένου πανομοιότυπου με το ... -
Δημιουργία ιστοσελίδας - παρουσίαση οπτικοακουστικών υπηρεσιών και προϊόντων με X3D.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-07-2008Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας επιχειρήθηκε να δημιουργηθεί ένας εικονικός κόσμος με την τεχνολογία x3d, μέσω του περιβάλλοντος flux studio. -
Δημιουργία μικρού μήκους ταινίας animation και ηχητικού περιβάλλοντος.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-13Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να μελετηθεί και να εφαρμοστεί στην πράξη η διαδικασία παραγωγής μιας ταινίας μικρού μήκους με τεχνική 3D animation. Στο πρώτο μέρος θα γίνει εστίαση στη θεωρητική έρευνα, θα παρουσιαστεί ... -
Διάδραση σε εικονικό περιβάλλον μέσω γαντιού εικονικής πραγματικότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-01-2009Η παρούσα πτυχιακή εργασία είναι μέρος μίας συλλογικής δουλειάς που έχει γίνει από πολλά άτομα προσθέτοντας ο κάθε ένας το δικό του κομμάτι στην ολοκλήρωση ενός συλλογικού project για την ανάπτυξη και αλληλεπίδραση με ένα ... -
Εγκεφαλική δραστηριότητα σε περιβάλλον τεχνητής πραγματικότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-06Το παρόν έγγραφο περιέχει τα αποτελέσματα της απόπειρας να εξερευνηθούν οι διαφορές στην εγκεφαλική δραστηριότητα ενός ατόμου εκτεθειμένου σε ψηφιακό κόσμο μέσω Τεχνητής Πραγματικότητας, αντί μέσω πιο συμβατικών μεθόδων, ... -
Εφαρμογές εμβύθισης (Immersive) μέσω γυαλιών εικονικής πραγματικότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-23Εδώ και μια δεκαετία η εικονική πραγματικότητα έχει μπει στη ζωή των ανθρώπων, αρχικά με δυσκολίες και σκεπτικισμό, αλλά πλέον όλοι έχουν έστω και μια μικρή επαφή με αυτήν. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν και θα ... -
Η άποψη των επισκεπτών πολιτιστικών πόρων για τις εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-08Η ανακάλυψη και εξέλιξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών, αποτέλεσε έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, που άλλαξαν άρδην το ρου της ιστορίας, επιτρέποντας αφενός την αναπαράσταση των πληροφοριών, σε ψηφιακή μορφή και ... -
Η στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-21Οι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική ... -
Κατασκευή εικονικού κόσμου με τη βοήθεια του προγράμματος ανοικτού λογισμικού OpenSimulator.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2012Επίδειξη εγκατάστασης, παραμετροποίησης και τρόπου λειτουργίας του προγράμματος OpenSimulator, στο οποίο γίνεται η φιλοξενία ενός νέου εικονικού κόσμου με σκοπό τη χρήση του σε εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην πλατφόρμα ... -
Οπτικοακουστική παραγωγή σε τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια ανασκόπηση δεκαετίας από το 2000 έως το 2012 όσον αφορά την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας και πώς αυτή βρίσκει εφαρμογές στον εκπαιδευτικό τομέα. Αναλυτικότερα πραγματοποιείται ... -
Πλατφόρμα πραγματικού χρόνου φυσικής αποκατάστασης βάση σκελετού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-07-2015Η παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσει μια πλατφόρμα πραγματικού χρόνου ως λογισμικό ικανό να υποστηρίξει ασκήσεις για φυσική αποκατάσταση προσαρμοσμένη σε ασθενείς που πάσχουν από την νόσο Πάρκινσον. Ασκήσεις γυμναστικής ... -
Σημασιολογική περιγραφή σκηνών σε περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-11-2015Σήμερα, οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας έχουν υιοθετηθεί σε διάφορους τομείς ως η πληρέστερη λύση για την προσομοίωση και απεικόνιση διαδραστικών περιβαλλόντων. Επιπλέον, το Semantic Web άνοιξε νέους ορίζοντες στην ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού μουσικού ακούσματος σε VR, με την Unity3D.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-09Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός παιχνιδιού όπου ο παίκτης πρέπει να αλληλεπιδράσει με ένα stream αντικειμένων που έρχονται καταπάνω του, στον ρυθμό ενός επιλεγμένου μουσικού ...