Show simple item record

Automatic audio analysis tools to assist online music education.

Dublin Core metadata

dc.creatorΒίγλης, Ιωάννηςel
dc.creatorViglis, Ioannisen
dc.date.accessioned2022-11-15T09:46:43Z
dc.date.available2022-11-15T09:46:43Z
dc.date.issued2022-11-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10460
dc.description.abstractΑυτή η εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία αξιοποιεί πρόσφατα ερευνητικά επιτεύγματα στην αυτόματη ανάλυση μουσικού περιεχομένου, προκειμένου να υποβοηθήσει τη διαδικτυακή μουσική εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, η εργασία διερεύνησε λειτουργίες ανάκτησης μουσικής πληροφορίας από ψηφιακά σήματα ήχου, τα οποία καταγράφονται ή παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος μουσικής. Τέτοιες πληροφορίες, συνήθως αφορούν στην ανίχνευση μελωδίας, ρυθμού ή τονικότητας ενός μουσικού κομματιού, καθώς και σε εργαλεία που μπορούν να συγχρονίζουν μουσική σημειογραφία (πχ παρτιτούρα) με τη ζωντανή μουσική εκτέλεση. Λειτουργίες που παρέχονται από προγραμματιστικές βιβλιοθήκες τεχνολογίας αιχμής, όπως η Librosa και η Essentia διερευνώνται σε σχέση με τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μαθημάτων μουσικής. Το αποτέλεσμα αυτής της εργασίας είναι μια καινοτόμος διαδικτυακή εφαρμογή για μουσική εκπαίδευση η οποία είναι προσβάσιμη μέσω ενός προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο (Internet browser). Η ανεπτυγμένη εφαρμογή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε σύγχρονα μαθήματα μουσικής (ταυτόχρονη παρουσία εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου), όσο και σε ασύγχρονη μάθηση και διδασκαλία (πχ εξάσκηση μαθητή). Εκτός από το ότι δεν απαιτείται η προηγούμενη εγκατάσταση λογισμικού, η εφαρμογή αυτή μπορεί να ενσωματωθεί και να χρησιμοποιηθεί μέσω Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης, όπως το Open eClass ή το Moodle.el
dc.description.abstractThis work aims at the development of a web application, which investigates the use of recent research achievements in automatic audio signal content analysis in the context of online music education. Specifically, the work investigates functionalities for retrieving music information from digital audio signals, which are recorded or presented during an online music lesson. Such information commonly concerns the detection of melody, rhythm or the tonality of a music piece, as well as tools that can synchronize music notation artifacts (e.g. scores) with live music performance. Functionalities provided by state-of-the-art programming libraries such as Librosa and Essentia are investigated with respect to improving the efficacy of music lessons. The developed application may be used in synchronous music lessons (simultaneous presence of instructor and trainee) as well as asynchronous learning and teaching (e.g. student practice). The outcome of this work is a novel web application for music education which is accessible through an Internet browser. Besides not requiring any prior software installation, the developed application may be integrated and used through Learning Management Systems, such as Open eClass or Moodle.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Music and Optoacoustic Technologies (SMOT), Music Technology and Acoustics Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕργαλεία αυτόματης ανάλυσης ηχητικού σήματος για την υποβοήθηση της διαδικτυακής μουσικής εκπαίδευσης.el
dc.titleAutomatic audio analysis tools to assist online music education.en

healMeta

heal.creatorNameΒίγλης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameViglis, Ioannisen
heal.publicationDate2022-11-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10460
heal.abstractΑυτή η εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία αξιοποιεί πρόσφατα ερευνητικά επιτεύγματα στην αυτόματη ανάλυση μουσικού περιεχομένου, προκειμένου να υποβοηθήσει τη διαδικτυακή μουσική εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, η εργασία διερεύνησε λειτουργίες ανάκτησης μουσικής πληροφορίας από ψηφιακά σήματα ήχου, τα οποία καταγράφονται ή παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος μουσικής. Τέτοιες πληροφορίες, συνήθως αφορούν στην ανίχνευση μελωδίας, ρυθμού ή τονικότητας ενός μουσικού κομματιού, καθώς και σε εργαλεία που μπορούν να συγχρονίζουν μουσική σημειογραφία (πχ παρτιτούρα) με τη ζωντανή μουσική εκτέλεση. Λειτουργίες που παρέχονται από προγραμματιστικές βιβλιοθήκες τεχνολογίας αιχμής, όπως η Librosa και η Essentia διερευνώνται σε σχέση με τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μαθημάτων μουσικής. Το αποτέλεσμα αυτής της εργασίας είναι μια καινοτόμος διαδικτυακή εφαρμογή για μουσική εκπαίδευση η οποία είναι προσβάσιμη μέσω ενός προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο (Internet browser). Η ανεπτυγμένη εφαρμογή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε σύγχρονα μαθήματα μουσικής (ταυτόχρονη παρουσία εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου), όσο και σε ασύγχρονη μάθηση και διδασκαλία (πχ εξάσκηση μαθητή). Εκτός από το ότι δεν απαιτείται η προηγούμενη εγκατάσταση λογισμικού, η εφαρμογή αυτή μπορεί να ενσωματωθεί και να χρησιμοποιηθεί μέσω Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης, όπως το Open eClass ή το Moodle.el
heal.abstractThis work aims at the development of a web application, which investigates the use of recent research achievements in automatic audio signal content analysis in the context of online music education. Specifically, the work investigates functionalities for retrieving music information from digital audio signals, which are recorded or presented during an online music lesson. Such information commonly concerns the detection of melody, rhythm or the tonality of a music piece, as well as tools that can synchronize music notation artifacts (e.g. scores) with live music performance. Functionalities provided by state-of-the-art programming libraries such as Librosa and Essentia are investigated with respect to improving the efficacy of music lessons. The developed application may be used in synchronous music lessons (simultaneous presence of instructor and trainee) as well as asynchronous learning and teaching (e.g. student practice). The outcome of this work is a novel web application for music education which is accessible through an Internet browser. Besides not requiring any prior software installation, the developed application may be integrated and used through Learning Management Systems, such as Open eClass or Moodle.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Music and Optoacoustic Technologies (SMOT), Music Technology and Acoustics Dept.en
heal.titleΕργαλεία αυτόματης ανάλυσης ηχητικού σήματος για την υποβοήθηση της διαδικτυακής μουσικής εκπαίδευσης.el
heal.titleAutomatic audio analysis tools to assist online music education.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμουσική εκπαίδευση, διαδικτυακή εφαρμογή, εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, συγχρονισμός ήχου και παρτιτούραςel
heal.keywordmusic education, web application, distance education, audio-to-score alignmenten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑλεξανδράκη, Χρυσούλαel
heal.advisorNameAlexandraki, Chrysoulaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States