Show simple item record

Consumer’s trends and attitudes during COVID-19 pandemic.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚατσιαδράμη, Κωνσταντίναel
dc.creatorKatsiadrami, Konstantinaen
dc.date.accessioned2023-01-18T11:13:27Z
dc.date.available2023-01-18T11:13:27Z
dc.date.issued2023-01-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10489
dc.description.abstractΤα μέτρα για την αποφυγή της μετάδοσης της πανδημίας του Covid-19, άλλαξαν ριζικά τις συνήθειες των καταναλωτών και τη λειτουργία πολλών επιχειρήσεων. Έτσι, σταδιακά, ακόμα και οι πιο απλές καθημερινές αγορές ξεκίνησαν να γίνονται μέσω διαδικτύου, αυξάνοντας έτσι σημαντικά το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις συμπληρωματικές σε αυτό υπηρεσίες. Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο τη διερεύνηση των καταναλωτικών τάσεων και των στάσεων των ανθρώπων, την περίοδο της πανδημίας. Η έρευνα ήταν ποσοτική και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ενός σύντομου ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της παρούσας μελέτης. Το ερωτηματολόγιο αποτελούνταν από τρεις ενότητες: τα δημογραφικά στοιχεία, οι συνήθειες αγορών από τα φυσικά καταστήματα και οι συνήθειες από τα ηλεκτρονικά. Τα δεδομένα του ερωτηματολογίου εισήχθησαν στο στατιστικό πρόγραμμα SPSS και αναλύθηκαν για τη διεξαγωγή αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα της παρούσας έδειξαν πως την περίοδο της πανδημίας αυξήθηκε η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των κινητών συσκευών για αγορές, αυξήθηκε η τάση για ανέπαφες συναλλαγές αλλά μειώθηκαν τα χρήματα που ξόδευαν οι άνθρωποι. Παράλληλα, βρέθηκε πως άλλαξαν οι διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων και οι ατομικές συνήθειες υγιεινής των ίδιων αλλά και των προσδοκιών τους για υγιεινή από τους άλλους. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να γίνει αναφορά πως οι άνθρωποι συνεχίζουν να αγοράζουν μέσω διαδικτύου με τους ίδιους ρυθμούς της πανδημίας λόγω της συνολικής τους εμπειρίας και της ικανοποίησης τους.el
dc.description.abstractThe measures to avoid the transmission of the Covid-19 pandemic have radically changed the habits of consumers and the operation of many businesses. Thus, gradually, even the simplest everyday purchases began to be made via the Internet, thus significantly increasing e-commerce and its complementary services. The present study aimed to investigate consumer trends and people's attitudes during the pandemic. The research was quantitative and data was collected through a short questionnaire, which was designed exclusively for the needs of this study. The questionnaire consisted of three sections: demographics, physical store shopping habits, and online shopping habits. Questionnaire data were entered into SPSS statistical program and analyzed to conduct results. The results of this study showed that during the pandemic, the use of computers and mobile devices for shopping increased, the trend for contactless transactions increased, but the money people spent decreased. At the same time, it was found that people's eating habits and their individual hygiene habits changed, as well as their expectations for hygiene from others. Finally, it is very important to mention that people continue to buy online at the same rate during the pandemic because of their overall experience and satisfaction.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚαταναλωτικές τάσεις και στάσεις των ανθρώπων εν μέσω πανδημίας Covid19.el
dc.titleConsumer’s trends and attitudes during COVID-19 pandemic.en

healMeta

heal.creatorNameΚατσιαδράμη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameKatsiadrami, Konstantinaen
heal.publicationDate2023-01-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10489
heal.abstractΤα μέτρα για την αποφυγή της μετάδοσης της πανδημίας του Covid-19, άλλαξαν ριζικά τις συνήθειες των καταναλωτών και τη λειτουργία πολλών επιχειρήσεων. Έτσι, σταδιακά, ακόμα και οι πιο απλές καθημερινές αγορές ξεκίνησαν να γίνονται μέσω διαδικτύου, αυξάνοντας έτσι σημαντικά το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις συμπληρωματικές σε αυτό υπηρεσίες. Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο τη διερεύνηση των καταναλωτικών τάσεων και των στάσεων των ανθρώπων, την περίοδο της πανδημίας. Η έρευνα ήταν ποσοτική και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ενός σύντομου ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της παρούσας μελέτης. Το ερωτηματολόγιο αποτελούνταν από τρεις ενότητες: τα δημογραφικά στοιχεία, οι συνήθειες αγορών από τα φυσικά καταστήματα και οι συνήθειες από τα ηλεκτρονικά. Τα δεδομένα του ερωτηματολογίου εισήχθησαν στο στατιστικό πρόγραμμα SPSS και αναλύθηκαν για τη διεξαγωγή αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα της παρούσας έδειξαν πως την περίοδο της πανδημίας αυξήθηκε η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των κινητών συσκευών για αγορές, αυξήθηκε η τάση για ανέπαφες συναλλαγές αλλά μειώθηκαν τα χρήματα που ξόδευαν οι άνθρωποι. Παράλληλα, βρέθηκε πως άλλαξαν οι διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων και οι ατομικές συνήθειες υγιεινής των ίδιων αλλά και των προσδοκιών τους για υγιεινή από τους άλλους. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να γίνει αναφορά πως οι άνθρωποι συνεχίζουν να αγοράζουν μέσω διαδικτύου με τους ίδιους ρυθμούς της πανδημίας λόγω της συνολικής τους εμπειρίας και της ικανοποίησης τους.el
heal.abstractThe measures to avoid the transmission of the Covid-19 pandemic have radically changed the habits of consumers and the operation of many businesses. Thus, gradually, even the simplest everyday purchases began to be made via the Internet, thus significantly increasing e-commerce and its complementary services. The present study aimed to investigate consumer trends and people's attitudes during the pandemic. The research was quantitative and data was collected through a short questionnaire, which was designed exclusively for the needs of this study. The questionnaire consisted of three sections: demographics, physical store shopping habits, and online shopping habits. Questionnaire data were entered into SPSS statistical program and analyzed to conduct results. The results of this study showed that during the pandemic, the use of computers and mobile devices for shopping increased, the trend for contactless transactions increased, but the money people spent decreased. At the same time, it was found that people's eating habits and their individual hygiene habits changed, as well as their expectations for hygiene from others. Finally, it is very important to mention that people continue to buy online at the same rate during the pandemic because of their overall experience and satisfaction.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΚαταναλωτικές τάσεις και στάσεις των ανθρώπων εν μέσω πανδημίας Covid19.el
heal.titleConsumer’s trends and attitudes during COVID-19 pandemic.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκαταναλωτής, καταναλωτική συμπεριφορά, καταναλωτικές τάσεις, στάσεις, ανάγκες, πανδημία Covid-19el
heal.keywordconsumer, trends, attitudes, needs, Covid-19en
heal.advisorNameΧουρδάκης, Μαρίνοςel
heal.advisorNameChourdakis, Marinosen
heal.advisorID.emailmchourdakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States