Περιβαλλοντική εκπαίδευση: Καταγραφή προγραμμάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση του νομού Ηρακλείου την περίοδο 1997-2002.
Environmental education: Registration of programs in the secondary schools education in the prefecture of Heraklion the period 1997-2002.
Dublin Core metadata
dc.creator | Κυριακίδου, Ανδρούλα | el |
dc.creator | Πέτρου, Θέκλα | el |
dc.creator | Kuriakidou, Androula | en |
dc.creator | Petrou, Thekla | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T12:47:14Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T12:47:14Z | |
dc.date.issued | 2008-2-28T16:56:13Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/1257 | |
dc.description.abstract | Στις μέρες είναι έντονο το φαινόμενο της οικολογικής κρίσης και των διαρκώς αυξανόμενων οικολογικών προβλημάτων. Έτσι είναι αναγκαία η διαμόρφωση ενός κώδικα συμπεριφοράς κάθε ανθρώπου για θέματα και προβλήματα που αφορούν την ποιότητα του περιβάλλοντος και κατ' επέκταση την αντιμετώπιση της οικολογικής κρίσης. Για το σκοπό αυτό κρίνεται αναγκαία η συμφιλίωση του περιβάλλοντος με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη. Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μπορεί αναμφίβολα να συμβάλλει προς αυτήν την κατεύθυνση. Η εργασία μας αρχίζει με την Α΄ Ενότητα, η οποία αποτελεί το θεωρητικό μας μέρος. Στο πρώτο Κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της οικολογίας καθώς επίσης πραγματοποιείται και μια σύνδεση με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Ακολούθως στο Κεφάλαιο 2 αναφερόμαστε εκτενέστερα στους ορισμούς, την έννοια και τους στόχους που διέπουν την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Γίνεται μια ιστορική αναδρομή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Διεθνή και Ελλαδικό χώρο καθώς επίσης αναφέρονται οι αρετές και οι δυσκολίες εφαρμογής της. Το Κεφάλαιο 3 αναφέρεται στην υλοποίηση των περιβαλλοντικών προγραμμάτων και πως αυτά εντάσσονται στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Επιπλέον, στο Κεφάλαιο αυτό αναφέρουμε πολύ συνοπτικά ορισμένα Ευρωπαϊκά προγράμματα που εφαρμόζονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Στο Κεφάλαιο 4 αναφέρεται στο ρόλο της Παιδαγωγικής Ομάδας και στις μεθόδους που εφαρμόζονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Τέλος, στο 5ο Κεφάλαιο κάναμε μια προσπάθεια να εντάξουμε το ρόλο του Κοινωνικού Λειτουργού στην εφαρμογή και την υλοποίηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων. Στη συνέχεια ακολουθεί η Β΄ Ενότητα της εργασίας, η οποία χωρίζεται σε δυο μέρη και αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας μας. | el |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Work | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Περιβαλλοντική εκπαίδευση: Καταγραφή προγραμμάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση του νομού Ηρακλείου την περίοδο 1997-2002. | el |
dc.title | Environmental education: Registration of programs in the secondary schools education in the prefecture of Heraklion the period 1997-2002. | en |
healMeta
heal.creatorName | Κυριακίδου, Ανδρούλα | el |
heal.creatorName | Πέτρου, Θέκλα | el |
heal.creatorName | Kuriakidou, Androula | en |
heal.creatorName | Petrou, Thekla | en |
heal.publicationDate | 2008-2-28T16:56:13Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/1257 | |
heal.abstract | Στις μέρες είναι έντονο το φαινόμενο της οικολογικής κρίσης και των διαρκώς αυξανόμενων οικολογικών προβλημάτων. Έτσι είναι αναγκαία η διαμόρφωση ενός κώδικα συμπεριφοράς κάθε ανθρώπου για θέματα και προβλήματα που αφορούν την ποιότητα του περιβάλλοντος και κατ' επέκταση την αντιμετώπιση της οικολογικής κρίσης. Για το σκοπό αυτό κρίνεται αναγκαία η συμφιλίωση του περιβάλλοντος με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη. Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μπορεί αναμφίβολα να συμβάλλει προς αυτήν την κατεύθυνση. Η εργασία μας αρχίζει με την Α΄ Ενότητα, η οποία αποτελεί το θεωρητικό μας μέρος. Στο πρώτο Κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της οικολογίας καθώς επίσης πραγματοποιείται και μια σύνδεση με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Ακολούθως στο Κεφάλαιο 2 αναφερόμαστε εκτενέστερα στους ορισμούς, την έννοια και τους στόχους που διέπουν την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Γίνεται μια ιστορική αναδρομή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Διεθνή και Ελλαδικό χώρο καθώς επίσης αναφέρονται οι αρετές και οι δυσκολίες εφαρμογής της. Το Κεφάλαιο 3 αναφέρεται στην υλοποίηση των περιβαλλοντικών προγραμμάτων και πως αυτά εντάσσονται στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Επιπλέον, στο Κεφάλαιο αυτό αναφέρουμε πολύ συνοπτικά ορισμένα Ευρωπαϊκά προγράμματα που εφαρμόζονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Στο Κεφάλαιο 4 αναφέρεται στο ρόλο της Παιδαγωγικής Ομάδας και στις μεθόδους που εφαρμόζονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Τέλος, στο 5ο Κεφάλαιο κάναμε μια προσπάθεια να εντάξουμε το ρόλο του Κοινωνικού Λειτουργού στην εφαρμογή και την υλοποίηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων. Στη συνέχεια ακολουθεί η Β΄ Ενότητα της εργασίας, η οποία χωρίζεται σε δυο μέρη και αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας μας. | el |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Work | en |
heal.title | Περιβαλλοντική εκπαίδευση: Καταγραφή προγραμμάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση του νομού Ηρακλείου την περίοδο 1997-2002. | el |
heal.title | Environmental education: Registration of programs in the secondary schools education in the prefecture of Heraklion the period 1997-2002. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | περιβαλλοντική εκπαίδευση, Ηράκλειο | el |
heal.keyword | enviromental education, Heraklion | en |
heal.advisorName | Προµπονάς, Μιχάλης | el |
heal.advisorName | Promponas, Michalis | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |