Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Rompogiannakis, Ioannis"
Αποτελέσματα 1-20 από 48
-
Benchmarking: η τεχνική της συγκριτικής αξιολόγησης των εργαζομένων ως εργαλείο ανάπτυξης της ανταγωνιστικότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-12-2012Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια σειρά πολύ σύνθετων ζητημάτων, δεδομένου ότι η παγκοσμιοποίηση, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, οι οικονομική αστάθεια και οι τρέχουσες ανταγωνιστικές πιέσεις δημιουργούν ένα ... -
Αξιολόγηση παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-17Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εκτιμάται η ικανοποίηση των παραθεριστών της Κρήτης και συγκεκριμένα του Ηρακλείου κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 (Απρίλιο έως Μαίο). Το μέγεθος του δείγματος ήταν 140 ερωτηματολόγια ... -
Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών αεροπορικών εταιρειών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-22Οι υπηρεσίες που παρέχονται από τις αεροπορικές εταιρείες όπως οι εγκαταστάσεις των αερολιμένων, τα αεροσκάφη και η κατάρτιση του προσωπικού έχουν σημειώσει μεγάλη βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό ... -
Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στον νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-21Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η ποιότητα των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου και να διερευνηθεί η ικανοποίηση των πελατών. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων επιλέχθηκε ... -
Αξιολόγηση ποιότητας παρεχομένων υπηρεσιών ξενοδοχειακής μονάδας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-20Σκοπός: Ο ορισμός της ποιότητας υπηρεσιών και κυρίως των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και η μέτρησή της, καθώς και η ερευνητική τεκμηρίωση της επίδρασης των δημογραφικών χαρακτηριστικών στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα. Υλικό – ... -
Από το παραδοσιακό management στην διοίκηση ολικής ποιότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-10-2014Βασικό θέμα της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της μετάβασης από το παραδοσιακό management στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Η εργασία χωρίζεται σε τρία κεφάλαια. Στο πρώτο μέρος γίνεται λόγος για το τι είναι management ... -
Βιώσιμη μετακίνηση στην πόλη του Ηρακλείου. Η περίπτωση της χρήσης ηλεκτρικών ποδηλάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-13Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με τη βιώσιμη κινητικότητα, στο πλαίσιο των σύγχρονων οικονομικών και κοινωνικών πολιτικών που ενισχύουν την αειφορία. Στο παρόν έγγραφο ... -
Διαχείριση διαδικτυακού μάνατζμεντ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-25Η αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν ... -
Ε-μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2011Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν περιοριστεί στη δημιουργία ιστοσελίδας , την παροχή πληροφοριών marketing και σε μικρότερο βαθμό, στη λήψη και επεξεργασία πληροφοριών. Παρόλα αυτά, μια πιθανή αιτία για την καθυστέρηση ... -
Είδη-μορφές και ασφάλεια ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-09Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια μορφή εμπορίου που επιτρέπει αφενός στις επιχειρήσεις να διαφημίζουν και να πωλούν τα προϊόντα τους στο ευρύτερο κοινό μέσω του διαδικτύου και αφετέρου επιτρέπει στους καταναλωτές να ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο δράσης ανάπτυξης γηπέδου γκολφ στο Ρέθυμνο της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-02-2011Ο σχεδιασμός, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία του πρώτου γηπέδου Golf στο Ν. Ρεθύμνου περιγράφεται στην παρούσα επιτελική σύνοψη. Η ιδέα του Rethymnon Golf Course αναφέρεται στη δημιουργία του δεύτερου Gold Golf Club ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο δράσης για την ανάπτυξη επιχείρησης εκμετάλλευσης φωτοβολταϊκού πάρκου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-03-2012Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από την εκμετάλλευση της ηλιακής ακτινοβολίας μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων. Κύριος στόχος της μελέτης είναι η ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο δράσης για την ανάπτυξη και εκμετάλλευση θαλάσσιου αιολικού πάρκου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-12-2012Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια προσπάθεια για την παρουσίαση της μιας μορφής ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και συγκεκριμένα της αιολικής ενέργειας και της δημιουργίας ενός αιολικού πάρκου όχι στην στεριά αλλά στην θάλασσα. ... -
Εσωτερικός έλεγχος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-31Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιείται, στο πλαίσιο της απόκτησης του πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Ηράκλειο Κρήτης με θέμα τον εσωτερικό έλεγχο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Η εργασία προβαίνει σε μελέτη ... -
Η ανάπτυξη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ελλάδα. Υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-11-2012Σκοπός της εργασίας είναι να αναλυθεί η τεχνολογία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και τα οφέλη από τη χρήση τους. Επιπλέον αναδεικνύεται η ανάγκη να διεισδύσουν περισσότερο αυτές οι τεχνολογίες στην Ελλάδα. Από την παρούσα ... -
Η ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2013Η πραγµατοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών µέσω του διαδικτύου σε πολλές περιπτώσεις αναστέλλεται λόγω ζητηµάτων ασφάλειας. Η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα των χρηστών σχετικά με την εκτέλεση ηλεκτρονικών συναλλαγών, αποτελούν ... -
Η διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακού συστήματος e-CRM.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2011Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας ... -
Η διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων e-crm.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-07-2012Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων, ... -
Η διοίκηση έργων στην σύγχρονη επιχειρηματική δραστηριότητα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014Η διοίκηση έργων, τουλάχιστον ως εμπειρική δραστηριότητα υπάρχει από την εποχή που οι άνθρωποι προσπάθησαν να διεκπεραιώσουν ένα έργο σε ομάδες. Δηλαδή, στην αρχή ο καθένας ακολουθούσε τις δικές του μεθόδους ως προς την ... -
Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως εργαλείο ανταγωνιστικότητας της θέσης της επιχείρησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-21Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως εργαλείο αντιμετώπισης της ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης, γίνεται χρήση των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν ύστερα από έρευνα, ...