Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "quality of services"
Αποτελέσματα 1-20 από 32
-
Service quality determinants in the Greek banking system.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-01-2009Η μελέτη αυτή έχει ως στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση του υπάρχοντος επιπέδου κατανόησης όσον αφορά στους καθοριστικούς παράγοντες της ποιότητας των υπηρεσιών και των συνεπειών της για την συμπεριφορά των πελατών στην ... -
Servqual Gaps: Εφαρμογή στην Ελληνική πρακτική.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012Θέμα της παρακάτω μελέτης είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, τόσο για την διατήρηση, όσο και για την αύξηση των πελατών μιας επιχείρησης. Παρουσιάζονται θέματα όπως οι προσδοκίες και η ικανοποίηση των πελατών, ενώ ... -
Αξιολόγηση παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-17Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εκτιμάται η ικανοποίηση των παραθεριστών της Κρήτης και συγκεκριμένα του Ηρακλείου κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 (Απρίλιο έως Μαίο). Το μέγεθος του δείγματος ήταν 140 ερωτηματολόγια ... -
Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών αεροπορικών εταιρειών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-22Οι υπηρεσίες που παρέχονται από τις αεροπορικές εταιρείες όπως οι εγκαταστάσεις των αερολιμένων, τα αεροσκάφη και η κατάρτιση του προσωπικού έχουν σημειώσει μεγάλη βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό ... -
Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στον νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-21Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η ποιότητα των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου και να διερευνηθεί η ικανοποίηση των πελατών. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων επιλέχθηκε ... -
Αξιολόγηση ποιότητας παρεχομένων υπηρεσιών ξενοδοχειακής μονάδας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-20Σκοπός: Ο ορισμός της ποιότητας υπηρεσιών και κυρίως των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και η μέτρησή της, καθώς και η ερευνητική τεκμηρίωση της επίδρασης των δημογραφικών χαρακτηριστικών στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα. Υλικό – ... -
Αξιολόγηση ποιότητας τουριστικών υπηρεσιών στο Νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-08-23Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της αξιολόγησης της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου. Η εργασία μας χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό, όπου διασαφηνίζονται και αναλύονται έννοιες ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας από την πλευρά των εξυπηρετούμενων. Το παράδειγμα ενός ημι-αστικού δήμου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-07-2015Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας που λαμβάνουν οι εξυπηρετούμενοι του Δήμου Μαλεβιζίου. Μέσα από την εν λόγω μελέτη θα θέλαμε να διερευνήσουμε τον ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Βόρεια Ελλάδα. Μια ποιοτική προσέγγιση από την πλευρά των επαγγελματιών Κοινωνικών Λειτουργών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-24Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση των κοινωνικών υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας των δήμων Δράμας, Πέλλας και Κύμης-Αλιβερίου από τους επαγγελματίες της κοινωνικής φροντίδας. Μέθοδος και υλικό : ... -
Διαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20Η ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking) είναι στη πραγματικότητα μια αλληλουχία αυτοεξυπηρετούμενων τραπεζικών συναλλαγών που είναι πλέον εφικτές λόγω της ταχύτατης τεχνολογικής εξέλιξης της τεχνολογίας της πληροφορίας. Από ... -
Διαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών της ηλεκτρονικής τραπεζικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση ενός σύγχρονου κλάδου της τραπεζικής, αυτού της ηλεκτρονικής τραπεζικής με προσέγγιση όμως τις παραμέτρους επίδρασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις απόψεις και στάσεις των ... -
Διαχείριση της ποιότητας στον κλάδο τουρισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2009Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο τι είναι ποιότητα στον κλάδο του τουρισμού, πόσο, σημαντική είναι η ποιότητα για μια επιχείρηση, στις συνέπειες ενός ευχαριστημένου και δυσαρεστημένου πελάτη, στα πρότυπα ποιότητας ... -
Διαχρονική εξέλιξη του κλάδου των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων κατά την περίοδο 2000-2013.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-15Βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η πλήρης παρουσίαση των στατιστικών στη διαχρονική εξέλιξη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Τα συγκεκριμένα στοιχεία αφορούν τις περιόδους κυρίως πριν την ... -
Διερεύνηση της ποιότητας των υπηρεσιών στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας από την πλευρά των χρηστών. Το παράδειγμα του Κέντρου Υγείας Χάρακα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-07-2015Η Υγεία είναι ότι πολυτιμότερο αγαθό έχει ο άνθρωπος. Αποτελεί απαραίτητη και αναγκαία προϋπόθεση ύπαρξης, εξέλιξης, προόδου, ανάπτυξης, ευημερίας και ευτυχίας. Η προστασία και προαγωγή της αποτελούν πρωταρχικό καθήκον ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-08Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός της διοίκησης ολικής ποιότητας και οι βασικές της έννοιες. Εν ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Πολυτελείας και 5*). Μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Aldemar Hotels.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-27Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας όσον αφορά την εφαρμογή της στο τμήμα Housekeeping των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων πολυτελείας. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη ... -
Διοίκηση ποιότητας στον τουρισμό. Η εφαρμογή των συστημάτων ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-17Η ποιότητα καθορίζεται ως οτιδήποτε μπορεί και παρέχει πλήρη ικανοποίηση στον πελάτη. Είναι αυτονόητο ότι η διασφάλιση της ποιότητας σε έναν οργανισμό αφορά όλα τα άτομα τα οποία εργάζονται σε αυτόν. Άρα, «ολική ποιότητα» ... -
Έρευνα αγοράς για τις υπηρεσίες ταξί στο Ηράκλειο Κρήτης: η γνώμη των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-12Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα αγοράς που εξετάζει τη γνώμη και την άποψη των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ταξί και γενικότερα του κλάδου. Μέσα από τα ερωτηματολόγια ... -
Η βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων μέσω των ανθρωπιστικών πόρων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2010Σκοπός και στόχος της μελέτης αυτής είναι να παρουσιάσουμε να αναλύσουμε και να περιγράψουμε την αναγκαιότητα και την σπουδαιότητα της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας των προσφερόμενων και παρεχόμενων υπηρεσιών στον ... -
Η παρακίνηση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που η σπουδαιότητα και η αξία της ποιότητας υπηρεσιών έχει ευρέως αναγνωριστεί ως ο παράγων ΄΄κλειδί΄¨ για την αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, ...