Μέτρηση ικανοποίησης των εργαζομένων σε χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις.
Measuring employee satisfaction in financial corporations.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2013-10-28Συγγραφέας
Σφακιανάκη, Ακριβή
Sfakianaki, Akrivi
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων από τις εργασιακές συνθήκες των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων του τραπεζικού κλάδου. Το δείγμα αποτελείται από 97 εργαζομένους σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην περιοχή των Χανίων και Ηρακλείου. Το δείγμα επιλέχθηκε τυχαία από το μητρώο των εργαζομένων και το ποσοστό ανταπόκρισης ανέρχεται σε 97%. Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία ποσοτική, πρωτογενή έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου το οποίο αποτελείται από 2 μέρη. Το πρώτο μέρος, περιλαμβάνει ερωτήσεις που αποτυπώνουν το δημογραφικό προφίλ του πληθυσμού-στόχου και το δεύτερο μέρος του ερωτηματολογίου διερευνά την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων με τη χρήση του ερωτηματολόγιου μέτρησης της επαγγελματικής ικανοποίησης "Job Satisfaction Survey (JSS)", του Paul E. Spector. Η συλλογή των δεδομένων της έρευνας πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα Μάιο έως Ιούνιο του 2012. Μέσα από την μέτρηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων στις χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις βρέθηκε ότι η συνολική ικανοποίηση του πληθυσμού-στόχου κυμάνθηκε σε μέτρια επίπεδα. Ως προς τις επιμέρους διαστάσεις που ελέχθησαν διαπιστώθηκε ότι, oι διαπροσωπικές σχέσεις σημείωσαν αρκετά υψηλό βαθμό επαγγελματικής ικανοποίησης ενώ η φύση της εργασίας σημείωσε ικανοποιητικό βαθμό αυτής. Οι διαστάσεις που χαρακτηρίζονται από μέτριο βαθμό επαγγελματικής ικανοποίησης είναι εκείνες που αφορούν τις σχέσεις με τον προϊστάμενο, τις παροχές και την προαγωγή. Αντιθέτως, διαπιστώνονται χαμηλοί βαθμοί επαγγελματικής ικανοποίησης από τις διαστάσεις του μισθού και των συνθηκών λειτουργίας/οργάνωσης του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος. Σύμφωνα με τη διεθνή επιστημονική κοινότητα απαραίτητη κρίνετε η διασφάλιση της εργασιακής ικανοποίησης των ατόμων κυρίως στον τραπεζικό κλάδο καθότι αυτό διασφαλίζει την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων και κατ’ επέκταση την αύξηση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. The purpose of this study is to measure employee satisfaction with working conditions of financial institutions in the banking sector. The sample consists of 97 employees at financial institutions in the area of Chania and Heraklion. The sample was randomly selected from the register of workers and the response rate is 97%. This study is a quantitative, primary research using a structured questionnaire that consists of 2 parts. The first part includes questions that reflect the demographic profile of the target population and the second part of the questionnaire investigates the job satisfaction of workers using a questionnaire measuring job satisfaction "Job Satisfaction Survey (JSS)", in Paul E. Spector. The collection of survey data carried out from May to June 2012. Through the measurement of job satisfaction of employees in financial firms found that overall satisfaction of the target population ranged moderate. As for the individual dimensions tested revealed that The interpersonal relationships showed a fairly high degree of job satisfaction and the nature of work has made this sufficiently. The dimensions are characterized by moderate job satisfaction are those concerning the relationship with the boss, benefits and promotion. In contrast, there are low degrees of job satisfaction dimensions of pay and working conditions / organization of the financial institution. According to the international scientific community deem necessary to ensure job satisfaction of people mainly in the banking industry because it ensures increase worker productivity and thus increase the efficiency and effectiveness of financial institutions.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες