Μέτρηση παρεχόμενης ποιότητας δημόσιων υπηρεσιών στον πολίτη. Η περίπτωση των ΚΕΠ.
Measurement of supplied quality of public services to the public. The case of CSC.
Date
2014-10-30Author
Αμερικάνας, Παντελής
Χατζηνικόλας, Παναγιώτης
Amerikanos, Pantelis
Chatzinikolas, Panagiotis
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ικανοποίηση των πολιτών από τους δημόσιους οργανισμούς. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τους δημόσιους οργανισμούς αποσαφηνίζοντας εννοιολογικά τι είναι δημόσιος οργανισμός, παρουσιάζοντας το management τους, το γραφειοκρατικό τους μοντέλο που κυριαρχεί σήμερα στους δημόσιους οργανισμούς της Ελλάδας, την κουλτούρα τους, τα προβλήματα των μεταρρυθμίσεων και γενικά τα προβλήματα που ενυπάρχουν στο δημόσιο. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών και το τρίτο κεφάλαιο μελετά την περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρει τους ρόλους του δικαστικού ελέγχου στη δημόσια διοίκηση σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και το πέμπτο κεφάλαιο εξετάζει την ικανοποίηση των πολιτών από τα ΚΕΠ διεθνώς και στην Ελλάδα. Το έκτο κεφάλαιο αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η μεθοδολογία στην οποία στηρίχθηκε η έρευνα και τα αποτελέσματά της. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται τα βασικά μας συμπεράσματα.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info