Show simple item record

Measurement of supplied quality of public services to the public. The case of CSC.

Dublin Core metadata

dc.creatorΑμερικάνας, Παντελήςel
dc.creatorΧατζηνικόλας, Παναγιώτηςel
dc.creatorAmerikanos, Pantelisen
dc.creatorChatzinikolas, Panagiotisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:39:55Z
dc.date.available2016-03-15T16:39:55Z
dc.date.issued2014-10-30T13:39:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5605
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ικανοποίηση των πολιτών από τους δημόσιους οργανισμούς. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τους δημόσιους οργανισμούς αποσαφηνίζοντας εννοιολογικά τι είναι δημόσιος οργανισμός, παρουσιάζοντας το management τους, το γραφειοκρατικό τους μοντέλο που κυριαρχεί σήμερα στους δημόσιους οργανισμούς της Ελλάδας, την κουλτούρα τους, τα προβλήματα των μεταρρυθμίσεων και γενικά τα προβλήματα που ενυπάρχουν στο δημόσιο. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών και το τρίτο κεφάλαιο μελετά την περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρει τους ρόλους του δικαστικού ελέγχου στη δημόσια διοίκηση σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και το πέμπτο κεφάλαιο εξετάζει την ικανοποίηση των πολιτών από τα ΚΕΠ διεθνώς και στην Ελλάδα. Το έκτο κεφάλαιο αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η μεθοδολογία στην οποία στηρίχθηκε η έρευνα και τα αποτελέσματά της. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται τα βασικά μας συμπεράσματα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜέτρηση παρεχόμενης ποιότητας δημόσιων υπηρεσιών στον πολίτη. Η περίπτωση των ΚΕΠ.el
dc.titleMeasurement of supplied quality of public services to the public. The case of CSC.en

healMeta

heal.creatorNameΑμερικάνας, Παντελήςel
heal.creatorNameΧατζηνικόλας, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameAmerikanos, Pantelisen
heal.creatorNameChatzinikolas, Panagiotisen
heal.publicationDate2014-10-30T13:39:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5605
heal.abstractΣκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ικανοποίηση των πολιτών από τους δημόσιους οργανισμούς. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τους δημόσιους οργανισμούς αποσαφηνίζοντας εννοιολογικά τι είναι δημόσιος οργανισμός, παρουσιάζοντας το management τους, το γραφειοκρατικό τους μοντέλο που κυριαρχεί σήμερα στους δημόσιους οργανισμούς της Ελλάδας, την κουλτούρα τους, τα προβλήματα των μεταρρυθμίσεων και γενικά τα προβλήματα που ενυπάρχουν στο δημόσιο. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών και το τρίτο κεφάλαιο μελετά την περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρει τους ρόλους του δικαστικού ελέγχου στη δημόσια διοίκηση σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και το πέμπτο κεφάλαιο εξετάζει την ικανοποίηση των πολιτών από τα ΚΕΠ διεθνώς και στην Ελλάδα. Το έκτο κεφάλαιο αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η μεθοδολογία στην οποία στηρίχθηκε η έρευνα και τα αποτελέσματά της. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται τα βασικά μας συμπεράσματα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜέτρηση παρεχόμενης ποιότητας δημόσιων υπηρεσιών στον πολίτη. Η περίπτωση των ΚΕΠ.el
heal.titleMeasurement of supplied quality of public services to the public. The case of CSC.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordποιότητα υπηρεσιών, δημόσια υπηρεσία, Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)el
heal.keywordquality of services, public service, Citizen's Service Centres (CSC)en
heal.advisorNameΜπορμπουδάκη, Ελένηel
heal.advisorNameBormpoudaki, Elenien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)