Show simple item record

Customer Relationship Management (CRM) in mobile marketing. Mobile application development for the Department of Commerce and Marketing.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜπάμπαλη, Δήμητραel
dc.creatorΣτεφανίδου, Ουρανίαel
dc.creatorMpampali, Dimitraen
dc.creatorStefanidou, Ouraniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:51Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:51Z
dc.date.issued2014-01-21T21:15:44Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6907
dc.description.abstractΤο θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αρχικά γίνεται μια ουσιώδης προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης βασικές έννοιες γύρω από το μάρκετινγκ όπως: το τι είναι μάρκετινγκ, μια σύντομη ιστορική αναδρομή του και ποιες οι λειτουργίες του καθώς και στο CRM: τι είναι, που χρησιμεύει και ποια η σχέση του με το mobile marketing. Στην συνέχεια γίνεται μια ιστορική αναδρομή για τα κινητά τηλέφωνα και στο τι προσφέρουν σήμερα στον κάτοχό τους. Μελετήθηκαν υπάρχοντα mobile applications (εφαρμογές κινητών τηλεφώνων) με CRM χαρακτηριστικά, και εστιάσαμε σε mobile applications εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Τέλος θα υλοποιήσουμε μια εφαρμογή για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης που θα έχει CRM λειτουργίες.el
dc.description.abstractThe issue addressed in this paper refers to customer relationship management (CRM) in mobile marketing and the development of a mobile application for the department of commerce and Marketing. First of all there is a substantial effort to present the basic concepts around marketing such as what is marketing, a short history and what are its functions as well as for CRM: what it is, where it used and what is his relationship with mobile marketing. Then there will be a throwback to mobile phones and what is now offering to its holder. Moreover, we studied existing mobile applications with CRM features, and focused on mobile applications of educational institutions and mobile network providers. Finally we developed a mobile application for the department of commerce and Marketing which contains major CRM functions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing. Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.el
dc.titleCustomer Relationship Management (CRM) in mobile marketing. Mobile application development for the Department of Commerce and Marketing.en

healMeta

heal.creatorNameΜπάμπαλη, Δήμητραel
heal.creatorNameΣτεφανίδου, Ουρανίαel
heal.creatorNameMpampali, Dimitraen
heal.creatorNameStefanidou, Ouraniaen
heal.publicationDate2014-01-21T21:15:44Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6907
heal.abstractΤο θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αρχικά γίνεται μια ουσιώδης προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης βασικές έννοιες γύρω από το μάρκετινγκ όπως: το τι είναι μάρκετινγκ, μια σύντομη ιστορική αναδρομή του και ποιες οι λειτουργίες του καθώς και στο CRM: τι είναι, που χρησιμεύει και ποια η σχέση του με το mobile marketing. Στην συνέχεια γίνεται μια ιστορική αναδρομή για τα κινητά τηλέφωνα και στο τι προσφέρουν σήμερα στον κάτοχό τους. Μελετήθηκαν υπάρχοντα mobile applications (εφαρμογές κινητών τηλεφώνων) με CRM χαρακτηριστικά, και εστιάσαμε σε mobile applications εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Τέλος θα υλοποιήσουμε μια εφαρμογή για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης που θα έχει CRM λειτουργίες.el
heal.abstractThe issue addressed in this paper refers to customer relationship management (CRM) in mobile marketing and the development of a mobile application for the department of commerce and Marketing. First of all there is a substantial effort to present the basic concepts around marketing such as what is marketing, a short history and what are its functions as well as for CRM: what it is, where it used and what is his relationship with mobile marketing. Then there will be a throwback to mobile phones and what is now offering to its holder. Moreover, we studied existing mobile applications with CRM features, and focused on mobile applications of educational institutions and mobile network providers. Finally we developed a mobile application for the department of commerce and Marketing which contains major CRM functions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing. Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.el
heal.titleCustomer Relationship Management (CRM) in mobile marketing. Mobile application development for the Department of Commerce and Marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαχείριση πελατειακών σχέσεων, εφαρμογή κινητού, μάρκετινγκ, μαρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνουel
heal.keywordcustomer relationship management (CRM), mobile application, mobile apps, mobile marketingen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Iwannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)