Υποκίνηση εργαζομένων σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.
Employees' motivation in a hotel enterprise.
View/ Open
Date
2012-02-20Author
Ψυλλάκης, Κωνσταντίνος
Πούλιου, Νίκη
Λύρη, Εμμανουέλα
Psillakis, Konstantinos
Pouliou, Niki
Lyri, Emmanouela
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην εργασία αυτή θα αναδειχτούν οι μέθοδοι του management μέσα από τις δομές του ξενοδοχείου, μπορούν να υποκινήσουν τους εργαζόμενους, καθώς και ποιοι μέθοδοι υποκίνησης υπάρχουν και πως χρησιμοποιούνται. Εξ αρχής σημειώνεται ότι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης θεωρούνται όλοι από τον ιδιοκτήτη μέχρι τέλους. Αυτονόητο είναι επίσης το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης έχει την μέγιστη υποκίνηση όλων αφού επιδιώκει μεγιστοποίηση κερδών (δυστυχώς σήμερα η επιβίωση της επιχείρησης αρκεί). Τέλος στην παρούσα εργασία, χάριν ροής κειμένου, οι όροι ξενοδοχείο και ξενοδοχειακή μονάδα θα θεωρηθούν ταυτόσημοι εκτός από τις περιπτώσεις που επισημαίνεται συγκεκριμένα κάποια διαφορά.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info