Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "data"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Ψηφιακή βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών εργαλείων ηλεκτρονικής μάθησης για συγχρονισμό σύνθεση & ενορχήστρωση δεδομένων μαθησιακών συνεδριών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-23Στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης (και ειδικά με τις συνθήκες που επικρατούν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού) κατέστη απαραίτητο να ενισχυθούν τόσο τα υπάρχοντα όσο και να αναπτυχθούν νέα ψηφιακά εκπαιδευτικά ... -
Growth marketing: Η μετεξέλιξη του μάρκετινγκ στα δεδομένα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-28Το επιχειρείν και κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα εξελίσσονται συνεχώς σε μια σύγχρονη κοινωνία. Ο καταναλωτισμός, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα, είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά, ... -
Ανάλυση δεδομένων από συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-25Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση δεδομένων από συστήματα online κρατήσεων. Ο κύριος λόγος που μας οδήγησε να ασχοληθούμε με την συγκεκριμένη ανάλυση είναι για να καταλάβουμε την μεθοδολογία αύξησης ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής ανάλυσης συναισθημάτων σε δεδομένα από το twitter με χρήση του TensorFlow.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-08Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός μίας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία κατηγοριοποιεί κείμενα του Twitter με γνώμονα το συναίσθημα, χρησιμοποιώντας την ανάλυση δεδομένων. Για την ... -
Μελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-27Η ραγδαία ανάπτυξη του digital marketing τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολλών νέων εργαλείων. Για να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του πελάτη, οι επιχειρήσεις συλλέγουν δεδομένα και τα προσαρμόζουν ...