Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "motive"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Αξιολόγηση της σημασίας της ετικέτας σε προϊόντα : η σχέση των καταναλωτών του Ηρακλείου, με τις ετικέτες του καφέ και οι παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή τους, για καφέ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-29Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια, προκύπτει από το ερώτημα κατά πόσο οι καταναλωτές, στο Ηράκλειο, Κρήτης, έχουν την ικανότητα να αξιολογήσουν ορθά την ποιότητα ενός προϊόντος, σε αυτή την περίπτωση, τον καφέ, ως ρόφημα και ... -
Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής των εργαζομένων γυναικών στη δια βίου εκπαίδευση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-23Η παρούσα εργασία στοχεύει στη θεωρητική παρουσίαση των κινήτρων και των εμποδίων των εργαζομένων γυναικών στη δια βίου εκπαίδευση. Αρχικά, αναλύεται το περιεχόμενο της δια βίου μάθησης και αποσαφηνίζονται οι σχετικοί όροι. ...