Αντιλήψεις και προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών για το ρόλο και τη σημασία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους στην επαγγελματική και κοινωνική τους ανέλιξη.
Perceptions and expectations of first-year students about the role and importance of their higher education in their professional and social development.
Dublin Core metadata
dc.creator | Κάλλα, Μαρίνα-Ειρήνη | el |
dc.creator | Μανταλιού, Μαρία | el |
dc.creator | Χανιωτάκη, Ζαμπία | el |
dc.creator | Kalla, Marina-Eirini | en |
dc.creator | Mantaliou, Maria | en |
dc.creator | Chaniotaki, Zampia | en |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T08:25:11Z | |
dc.date.available | 2020-09-22T08:25:11Z | |
dc.date.issued | 2020-09-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/9637 | |
dc.description.abstract | Δεδομένου ότι η εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή των ανθρώπων, κρίθηκε αναγκαίο να μελετηθούν οι λόγοι που οι φοιτητές του πρώτου έτους επέλεξαν το τμήμα της Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι Κρήτης (τέως Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου), για τις προπτυχιακές τους σπουδές, καθώς και οι προσδοκίες τους για την επαγγελματική και κοινωνική τους πορεία. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση, η ανάλυση και η παρουσίαση των παραγόντων, που επηρεάζουν τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών/τριών ως προς το θέμα αυτό. Η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη. Το πρώτος μέρος αποτελεί το θεωρητικό, το οποίο απαρτίζεται από δύο κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο, διερευνά τον ρόλο της εκπαίδευσης και την αναπαραγωγή της κοινωνίας και το δεύτερο, την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Το δεύτερο μέρος της εργασίας συνιστά το εμπειρικό, στο οποίο παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας, τα διερευνητικά ερωτήματα, η μεθοδολογία της έρευνας και η ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Τέλος, παρουσιάζονται ορισμένα συμπεράσματα που πρόεκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Για τη διεξαγωγή της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποιοτικής έρευνας και η τεχνική της συνέντευξης. | el |
dc.description.abstract | Since education plays an important role in people's lives, it was considered necessary to study the reasons why first-year students chose the Department of Social Work of T.E.I. of Crete (formerly the Greek Mediterranean University), for their undergraduate studies, in order to fulfill their expectations of their professional and social course. The purpose of this work is to investigate, analyse and present the factors that influence the perceptions and expectations of first-year students in this regard. The work is divided into two parts. The first part is the theoretical, which is divided into two chapters. The first chapter explores the role of education and the reproduction of society and the second one is referred to higher education in Greece. The second part of the work is empirical, which presents the purpose of the research, the exploratory questions, the methodology of the research and the analysis of the data collected. In the end of the dissertation, a number of conclusions are presented which have been drawn from the analysis of the data collected. For the conduct of the survey, the method of qualitative research and the technique of interviewing were used. | en |
dc.language | Ελληνικά | el |
dc.language | Greek | en |
dc.publisher | ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας | el |
dc.publisher | Η.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept. | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.title | Αντιλήψεις και προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών για το ρόλο και τη σημασία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους στην επαγγελματική και κοινωνική τους ανέλιξη. | el |
dc.title | Perceptions and expectations of first-year students about the role and importance of their higher education in their professional and social development. | en |
healMeta
heal.creatorName | Κάλλα, Μαρίνα-Ειρήνη | el |
heal.creatorName | Μανταλιού, Μαρία | el |
heal.creatorName | Χανιωτάκη, Ζαμπία | el |
heal.creatorName | Kalla, Marina-Eirini | en |
heal.creatorName | Mantaliou, Maria | en |
heal.creatorName | Chaniotaki, Zampia | en |
heal.publicationDate | 2020-09-22 | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/9637 | |
heal.abstract | Δεδομένου ότι η εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή των ανθρώπων, κρίθηκε αναγκαίο να μελετηθούν οι λόγοι που οι φοιτητές του πρώτου έτους επέλεξαν το τμήμα της Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι Κρήτης (τέως Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου), για τις προπτυχιακές τους σπουδές, καθώς και οι προσδοκίες τους για την επαγγελματική και κοινωνική τους πορεία. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση, η ανάλυση και η παρουσίαση των παραγόντων, που επηρεάζουν τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών/τριών ως προς το θέμα αυτό. Η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη. Το πρώτος μέρος αποτελεί το θεωρητικό, το οποίο απαρτίζεται από δύο κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο, διερευνά τον ρόλο της εκπαίδευσης και την αναπαραγωγή της κοινωνίας και το δεύτερο, την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Το δεύτερο μέρος της εργασίας συνιστά το εμπειρικό, στο οποίο παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας, τα διερευνητικά ερωτήματα, η μεθοδολογία της έρευνας και η ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Τέλος, παρουσιάζονται ορισμένα συμπεράσματα που πρόεκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Για τη διεξαγωγή της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποιοτικής έρευνας και η τεχνική της συνέντευξης. | el |
heal.abstract | Since education plays an important role in people's lives, it was considered necessary to study the reasons why first-year students chose the Department of Social Work of T.E.I. of Crete (formerly the Greek Mediterranean University), for their undergraduate studies, in order to fulfill their expectations of their professional and social course. The purpose of this work is to investigate, analyse and present the factors that influence the perceptions and expectations of first-year students in this regard. The work is divided into two parts. The first part is the theoretical, which is divided into two chapters. The first chapter explores the role of education and the reproduction of society and the second one is referred to higher education in Greece. The second part of the work is empirical, which presents the purpose of the research, the exploratory questions, the methodology of the research and the analysis of the data collected. In the end of the dissertation, a number of conclusions are presented which have been drawn from the analysis of the data collected. For the conduct of the survey, the method of qualitative research and the technique of interviewing were used. | en |
heal.language | Ελληνικά | el |
heal.language | Greek | en |
heal.academicPublisher | ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας | el |
heal.academicPublisher | Η.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept. | en |
heal.title | Αντιλήψεις και προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών για το ρόλο και τη σημασία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους στην επαγγελματική και κοινωνική τους ανέλιξη. | el |
heal.title | Perceptions and expectations of first-year students about the role and importance of their higher education in their professional and social development. | en |
heal.type | Πτυχιακή Εργασία | el |
heal.type | Bachelor thesis | en |
heal.keyword | τριτοβάθμια εκπαίδευση, επαγγελματική ανάπτυξη, επαγγελματική αποκατάσταση | el |
heal.keyword | tertiary education, professional development, vocational rehabilitation | en |
heal.access | free | el |
heal.advisorName | Ράτσικα, Νικολέτα | el |
heal.advisorName | Ratsika, Nikoleta | en |
heal.academicPublisherID | ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο | el |
heal.academicPublisherID | Η.Μ.U Hellenic Mediterranean University | en |
heal.fullTextAvailability | true | el |
tcd.distinguished | false | el |
tcd.survey | false | el |