• Σχεδίαση–δημιουργία ιστοσελίδας του Πολιτιστικού Συλλόγου Ψυχρού Δήμου Οροπεδίου Λασιθίου «Ο Ξένιος Ζεύς »

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σαριδάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Στεφανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-02-2013
    Σκοπός του θέματος είναι η Σχεδίαση και δημιουργία ιστοσελίδας του Πολιτιστικού Συλλόγου Ψυχρού «Ο Ξένιος Ζεύς» που βρίσκεται στο Δήμου Οροπεδίου Λασιθίου. Μέσω της σουίτας Serf Web Plus x6 θα γίνει σχεδίαση template και ...
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδας του εργαστηρίου ρομποτικής-αυτοματισμού ΤΕΙ Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βιντζηλαίος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πολυγερινός, Παναγιώτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-07-2008
    Στην παρακάτω εργασία περιγράφεται η μελέτη, η σχεδίαση και η ανάπτυξη του διαδικτυακού τόπου του εργαστηρίου αυτοματισμού – ρομποτικής του ΤΕΙ Κρήτης με τη χρήση του προγράμματος Adobe Flash CS3. Επίσης αναλύονται αρχικά ...
  • Τα chatbots και οι δυνατότητες που παρέχουν στο μάρκετινγκ. Υλοποίηση και ενσωμάτωση ενδεικτικού chatbot σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αχλαδιανάκης, Αντώνης; Παππά, Ελένη; Pappa, Eleni
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-29
    Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η παρουσίαση και η δημιουργία ενός ενδεικτικού Chatbot και η ενσωμάτωση του σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (cms). Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε στους αναγνώστες ...
  • Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία ως νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών ποϊόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μάμμου, Νικολέττα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η συνεχής και αλματώδης ανάπτυξη του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση των εφαρμογών τους από όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Ο κλάδος του τουρισμού δεν θα μπορούσε ...
  • Τα μέσα επικοινωνίας σε μία επιχείρηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραβάς, Νεκτάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρκουλάκη, Ευτυχία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-05-2009
    Τα δίκτυα υπολογιστών και οι δορυφορικές επικοινωνίες έχουν ήδη εξαπλωθεί στις επιχειρήσεις που είναι αναγκασμένες να τις χρησιμοποιούνε προκειμένου να εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα τους. Στη συνέχεια της εργασίας θα ...
  • Τα νέα κανάλια προβολής brand και οι νέες μορφές διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: tik-tok, messenger, igtv κ.α

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καλλιγιαννάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-10
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τα νέα κανάλια που έχουν δημιουργηθεί για την ανάπτυξη των επωνυμιών. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της ιστορίας των καναλιών προβολής, στη συνέχεια ...
  • Τεχνολογία κατασκευής xDSL modem.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Λιοδιάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Στην εργασία που παρουσιάζεται γίνεται έρευνα στις νέες τεχνολογίες της ψηφιακής συνδρομητικής γραμμής (DSL). Θα αναλύθει με τη σειρά οι λόγοι για την ανάπτυξη της DSL, τον τρόπο λειτουργίας της, τις σημαντικότερες παραλλαγές ...
  • Τεχνολογική εξέλιξη και καινοτομία στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουκότζηλας, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την τεχνολογική εξέλιξη και τις καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Αναμφίβολα, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, αξιοποίησης, ...
  • Τηλεπικοινωνιακός χάρτης της Ελλάδος το 2008.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βοζικάκη, Ευαγγελία; Κουτεντάκης, Στέλιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βαρδας, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-01-2009
    Οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου. Η αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας είχε ως αποτέλεσμα, να επηρεάσει ιδιαίτερα την πρόοδο και την ...
  • Το marketing plan μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης: περίπτωση marketing υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κορνελάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοτσυφός, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2012
    παρούσα μελέτη σκοπό έχει να περιγράψει το marketing plan μιας ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης . Στόχο της εργασίας αποτελούν οι προτάσεις σε σχέση με τα κανάλια διανομής που πρέπει να χρησιμοποιηθούν καθώς και το μίγμα ...
  • Το αντίκτυπο των εφαρμογών ΙΤ στις σύγχρονες επιχειρήσεις και την μαζική προσαρμογή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παναγιωτόπουλος, Θρασύβουλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βαρδιάμπασης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23
    Αυτή η πρακτική άσκηση εξετάζει την επιρροή και το αντίκτυπο των εφαρμογών ΙΤ στην μαζική προσαρμογή καθώς και τα διάφορα εργαλεία ΙΤ που χρησιμοποιούνται για να ενεργοποιήσουν την μαζική προσαρμογή.
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βαλσαμοπούλου, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ...
  • Το πρωτόκολλο TCP/IP σε client server εφαρμογές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδιού, Φιλήμονας
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνιδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-04-2008
    Η παρούσα πτυχιακή αναλύει το πρωτόκολλο CP/IP σε Client Server εφαρμογές.
  • Τοπογραφική αναζήτηση εξοπλισμού του δικτύου ΤΕΙ Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χατζαντώνη, Καθολική; Χαραλαμπίδης, Αχιλλέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-03-2011
    Η κατασκευή δικτυακού τόπου, όπου σε τοπογραφικό χάρτη του ΤΕΙ Κρήτης στο Ηράκλειο θα παρουσιάζονται πληροφορίες και εικόνες για τους χώρους του ΤΕΙ. Μεθοδολογία: • Ανάλυση αναγκών. Σύνταξη των προδιαγραφών του συστήματος. ...
  • Τουρισμός και internet: πως η ανάπτυξη του διαδικτύου επηρέασε την τουριστική αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αργυρού, Κωνσταντίνα; Παπαδάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2014
    Οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Έτσι το φαινόμενο του τουρισμού σχετίζεται άμεσα με ...
  • Τρόποι προσέλκυσης των τουριστών από τις ξενοδοχειακές μονάδες μέσω internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σημαντηράκη Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρίγγας, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-09-2009
    Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια καθώς επίσης και από ένα ερωτηματολόγιο το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης κατά το έτος 2009 σε πελάτες‐τουρίστες ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού. ...
  • Υλοποίηση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαποστόλου, Νικήτας
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου και πιο συγκεγκριμένα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, στο οποίο ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει τις ...
  • Υψηλή τεχνολογία και τουρισμός και οι επιδράσεις της στο τουριστικό κύκλωμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μιχελουδάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2008
    Η πτυχιακή εργασία που ακολουθεί προσπαθεί να προσεγγίσει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία συναντάει τον τουρισμό. Στην σημερινή εποχή η τεχνολογία κατέχει ίσως έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες της ζωής μας. ...
  • Φορολογικό πλαίσιο νομικών προσώπων και διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μπρούτσος, Στέφανος-Αλέξανδρος; Τσαγκαράκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταμπουρατζή, Θάλεια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-26
    Ο αριθμός των ανθρώπων στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο που είναι μέλη της κοινωνίας του Internet ανέρχεται σε εκατομμύρια. Άνθρωποι κάθε ηλικίας, μορφωτικού επιπέδου και κοινωνικό – οικονομικής κατάστασης, ...
  • Χρήση και κατάχρηση του διαδικτύου από φοιτητές στο νομό Ηρακλείου, εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Βουλγαράκη, Ευγενία; Νικολακοπούλου, Γεωργία-Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρκάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-08
    Η παρούσα έρευνα διεξήχθη με σκοπό την επαγωγή συμπερασμάτων που αφορούν στις διαδικτυακές συνήθειες των φοιτητών. Έγινε προσπάθεια να προσδιοριστεί το ποσοστού εθισμού τους στην τεχνολογία και να διερευνηθούν οι πιθανές ...