Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Kourgiantakis, Markos"
Αποτελέσματα 41-60 από 102
-
Η διαδικτυακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το ... -
Η διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Η διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα των ημερών, μιας και το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές αγορές βρίσκονται σε ... -
Η διαδυκτιακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στο νομό Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-08Κατά την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασία στόχος ήταν η διερεύνηση του βαθμού υιοθέτησης του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις στο νομό Χανίων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αφορά ... -
Η δυναμική των φωτοβολταϊκών επενδύσεων στην Κρήτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-05-2011Η ανάπτυξη της αγοράς των φωτοβολταϊκών επενδύσεων είναι μια σύγχρονη πραγματικότητα σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία αρχικά περιγράφει την παρούσα κατάσταση στη διεθνή και στην ελληνική αγορά της ... -
Η ελληνική αγορά των οικιακών φωτοβολταϊκών συστημάτων: τάσεις και προοπτικές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2011Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της υπό διαμόρφωσης ελληνικής αγοράς οικιακών φωτοβολταϊκών συστημάτων, κυρίως μέσω της καταγραφής και ανάλυσης των προτιμήσεων των ελλήνων καταναλωτών. Μεθοδολογικά η ... -
Η επαγγελματική εξέλιξη των αποφοίτων τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-02Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της επαγγελματικής εξέλιξης των αποφοίτων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο) του Τ.Ε.Ι Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών ... -
Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές της Κύπρου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-27Η διαδικτυακή διαφήμιση εξελίσσεται ραγδαία τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Με τον όρο 'διαφήμιση' εννοείται κάθε ενέργεια που αποβλέπει στη διάδοση πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς (διαφημίσεις στην τηλεόραση, στις ... -
Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21Η διαφήμιση ορίζεται ως οποιοδήποτε επί πληρωμή είδος μη προσωπικής επικοινωνίας ιδεών ή προϊόντων στα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, ενώ θ πρώτη εμφάνιση της έγινε πριν από χιλιάδες χρόνια. Η χρησιμοποίηση της διαφήμισης μπορεί ... -
Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Νομού Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2015Η ανάπτυξη του Διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης έχει προσελκύσει ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον σήμερα. Έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον επίσης, έχει συγκεντρώσει η μελέτη της στάσης των καταναλωτών απέναντι στη ... -
Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Νομού Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-05-2015Η διαδικτυακή διαφήμιση είναι μια νέα και ταχύτατα εξελισσόμενη μορφή διαφήμισης που εμφανίστηκε με την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Είναι πιο αποτελεσματική και οικονομικότερη σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης και θέτει ... -
Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ρεθύμνου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-28Η διαδικτυακή διαφήμιση εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Με τον όρο ‘διαφήμιση’ εννοείται κάθε ενέργεια που αποβλέπει στην διάδοση πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς (διαφημίσεις στην τηλεόραση, ... -
Η επίδραση του εργασιακού άγχους στην απόδοση του προσωπικού των τοπικών επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-07-2012Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάσει δευτερογενώς τις σημαντικότερες παγκόσμιες και εγχώριες τάσεις στο φαινόμενο του εργασιακού άγχους και πως αυτό επιδρά στην ψυχική και σωματική υγεία των εργαζόμενων αλλά και την ... -
Η εφαρμογή του Revenue Management από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των 5 αστέρων της Ανατολικής Κρήτης, Νομός Λασιθίου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-25Η διαχείριση των εσόδων έχει γίνει μέρος της βασικής επιχειρηματικής θεωρίας και πρακτικής τα τελευταία δεκαπέντε με είκοσι χρόνια, είναι ένα σύνολο στρατηγικών και τακτικών μεγιστοποίησης των εσόδων που αποσκοπούν στη ... -
Η ικανοποίηση των επισκεπτών στο νησί της Κρήτης το 2021.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-24Η ανάλυση της ικανοποίησης των επισκεπτών στο νησί της Κρήτης το 2021 είναι απαραίτητη για τους τοπικούς φορείς του τουρισμού καθώς και για τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό, ώστε να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες ... -
Η ικανοποίηση των εργαζομένων σε εταιρεία τροφίμων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-16Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει την εργασιακή ικανοποίηση τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε ερευνητικό επίπεδο σε Εταιρεία Τροφίμων στην Κρήτη. Η ικανοποίηση των εργαζομένων αποτελεί ένα σημαντικό μέρος ... -
Η ικανοποίηση των καταναλωτών του Ηρακλείου απο τα Super Markets.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-09Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «H ικανοποίηση των καταναλωτών του Ηρακλείου από τα super markets» έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αλλά και τη μέτρηση της ικανοποίησής του στον κλάδο των ... -
Η ικανοποίηση των τουριστών στον Πλατανιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17Η παρούσα ερευνητική εργασία αποτελεί μια καταγραφή της ικανοποίησης των τουριστών στον Πλατανιά, Χανίων, κατά την τουριστική περίοδο 2018 και ειδικότερα τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ... -
Η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το τμήμα Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς συμβάλει άμεσα στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής «στρατηγικής», η οποία θα βοηθήσει την επιχείρηση ... -
Η πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-23Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό ... -
Η πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-28Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό ...