• Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Αμαλία; Μανιώρου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015
    Η Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η στάση που έχει το καταναλωτικό κοινό του ...
  • Διαχείριση διαδικτυακού μάνατζμεντ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Θεοδωράκης, Ιωάννης; Τσοπανίκος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-25
    Η αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν ...
  • Διεθνές εμπόριο και τεχνολογία Ε.Ε.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Λέπουρι, Κλετιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-09-08
    Η παγκοσμιοποίηση είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει πώς το εμπόριο και η τεχνολογία έχουν μετατρέψει τον κόσμο σε ένα πιο συνδεδεμένο και αλληλεξαρτώμενο μέρος. Παρόλα αυτά, όμως, η παγκοσμιοποίηση δεν ...
  • Διερεύνηση της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δήμου, Νικολέτα; Κατσούλη, Ασημίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-13
    Στη παρούσα εργασία διερευνήθηκε η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Αρχικά αναλύθηκαν λεπτομερώς οι έννοιες της καινοτομίας, της χρήσης του ...
  • Δυνατότητες προώθησης κρητικών παραδοσιακών προϊόντων μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λαμπράκης, Παναγιώτης; Τσαπαρίδη, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-11-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των δυνατοτήτων προώθησης των παραδοσιακών κρητικών προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών ...
  • Έρευνα ασφαλών συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κριζίνη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-12
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ραγδαία αύξηση της χρήσης των ασύρματων τεχνολογιών. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται βάση στη χρήση των κινητών συσκευών σε συνδυασμό με την ευρεία αναγνώριση και τη χρήση του ...
  • Έρευνα ασφαλών συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κριζίνη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-12
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ραγδαία αύξηση της χρήσης των ασύρματων τεχνολογιών. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται βάση στη χρήση των κινητών συσκευών σε συνδυασμό με την ευρεία αναγνώριση και τη χρήση του ...
  • Είδη-μορφές και ασφάλεια ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυρομουστακάκη, Αντιγόνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-09
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια μορφή εμπορίου που επιτρέπει αφενός στις επιχειρήσεις να διαφημίζουν και να πωλούν τα προϊόντα τους στο ευρύτερο κοινό μέσω του διαδικτύου και αφετέρου επιτρέπει στους καταναλωτές να ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Γιαχνάκη, Χρυσή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-03
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου το 2018.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Αβερκίου, Αδαμαντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-26
    Η εν λόγω πτυχιακή εργασία σκοπό έχει την έρευνα και την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά την online καταναλωτική συμπεριφορά ενός δείγματος 150 ανθρώπων στο Ηράκλειο Κρήτης. Αρχικά, αφού ορίσαμε την έννοια του ηλεκτρονικού ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Βισκαδουράκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-29
    Η χρήση του διαδικτύου είναι πλέον καθημερινότητα. Οι ηλεκτρονικές αγορές επέφεραν ταχύτατες αλλαγές στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η περίοδος της πανδημίας COVID-19 είχε ως συνέπεια πολλά καταστήματα ...
  • Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου στο διαδίκτυο (online shopping).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πατραμάνη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-03-2015
    Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ίσως η πλέον διαδεδομένη επιχειρηματική πρακτική της σύγχρονης εποχής. Οι ηλεκτρονικές αγορές συνδυάζουν ταχύτητα, ευκολία, μειωμένο κόστος, μεγάλη ποικιλία και δίνουν τη δυνατότητα στον ...
  • Η αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις σύγχρονες επιχειρήσεις-μελέτες περίπτωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Λύρα, Χρύσα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2009
    Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε να αναλύσουμε τα κυριότερα ζητήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας γενικότερα, εστιάζοντας στον βαθμό και στους τρόπους αξιοποίησης του από τις σύγχρονες ...
  • Η ασφάλεια συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η περίπτωση των καταναλωτών στο νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βάμβουκας, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-02
    Τις τελευταίες δεκαετίες το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και οι κάθε φύσεως ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουν εξαπλωθεί και καλύπτουν πολλούς τομείς με πιο βασικό εκείνο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη ...
  • Η ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μουρσελλά, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2013
    Η πραγµατοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών µέσω του διαδικτύου σε πολλές περιπτώσεις αναστέλλεται λόγω ζητηµάτων ασφάλειας. Η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα των χρηστών σχετικά με την εκτέλεση ηλεκτρονικών συναλλαγών, αποτελούν ...
  • Η διάδοση, εφαρμογή και χρήση του διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου από τις επιχειρήσεις της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπουτσιδάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει τίτλο “Η διάδοση, εφαρμογή και χρήση του διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου από τις επιχειρήσεις της Κρήτης”. Σκοπός μας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο χρησιμοποιούν οι Κρητικές ...
  • Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Μαδρίτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιαννακοπούλου, Μελίντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17
    Το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει εισέλθει παγκόσμια στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Υπάρχουν πλέον ηλεκτρονικά καταστήματα κάθε είδους και για κάθε ανάγκη που μπορεί να έχει ένας καταναλωτής. Διαθέτουν τα προϊόντα και ...
  • Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκη, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Η εργασία αυτή επικεντρώθηκε στην μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς, ικανοποίησης, εμπιστοσύνης αφοσίωσης πελατών της περιοχής του Ηρακλείου Κρήτης όσον αφορά τα ηλεκτρονικά καταστήματα και αγορές που πραγματοποιούν καθώς ...
  • Η διαδικτυακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδάκη, Κωνσταντίνα; Σφακιανάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το ...
  • Η διαδυκτιακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στο νομό Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ανδρεαδάκης, Ανδρέας; Αρτιομένκοβα, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-08
    Κατά την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασία στόχος ήταν η διερεύνηση του βαθμού υιοθέτησης του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις στο νομό Χανίων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αφορά ...