Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "ποιότητα υπηρεσιών"
Αποτελέσματα 41-54 από 54
-
Οι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών του Πλατανιά Χανίων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-03Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση της ικανοποίησης των τουριστών που επισκέφθηκαν το Δήμο Πλατανιά την τουριστική περίοδο 2018, τους μήνες Αύγουστο – Οκτώβριο. Η αλληλεπίδραση του τουριστικού ... -
Παρεχόμενες υπηρεσίες και ικανοποίηση επιβατών. Μελέτη περίπτωσης Αερολιμένας Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-29Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα υπήρξε ραγδαία κατά τα τελευταία χρόνια. Στην ανάπτυξη αυτή συνέβαλαν καθοριστικά οι αερομεταφορές που αποτελούν έναν από τους πλέον σημαντικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας ... -
Πειραματική μελέτη για quality of experience σε IPTV μετάδοση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-09-2010Σε αυτή την εργασία γίνεται ανάλυση των μετρήσεων οι οποίες λήφθηκαν για την αξιολόγηση μιας IPTV μετάδοσης μέσω των παραμέτρων του QoE. Τα σενάρια που μελετήθηκαν είναι Unicast & Multicast μετάδοσης με χρήση video server, ... -
Ποιότητα online υπηρεσιών: η άποψη των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-17Σκοπός της παρούσας πρωτογενούς έρευνας είναι να μελετήσει τις απόψεις των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών τεχνολογίας μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα Διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει α) την ... -
Ποιότητα παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-22Ο τουριστικός τομέας όπως και η τουριστική δραστηριότητα είναι αλληλένδετα, ανήκοντας σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που σχετίζονται με το ταξίδι, την ψυχαγωγία και τη διαμονή σε έναν προορισμό. Οι τουριστικές υπηρεσίες και ... -
Ποιότητα σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης της Αγροτικής Τράπεζας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-06-2009Ο τομέας των υπηρεσιών είναι από τους πιο γρήγορα αναπτυσσόμενους τομείς της οικονομίας και περνά μια περίοδο συνεχόμενων αλλαγών. Ο τομέας των υπηρεσιών χαρακτηρίζεται από την ποικιλία των προσφερομένων υπηρεσιών σε ... -
Ποιότητα υπηρεσιών στο ξενοδοχειακό κλάδο στα επισιτιστικά τμήματα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2009Η παρούσα εργασία μελετά την ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο και συγκεκριμένα στα επισιτιστικά τμήματα (Τμήμα F&B). Η εμπειρική έρευνα πραγματοποιήθηκε στα επισιτιστικά τμήματα της ξενοδοχειακή αλυσίδας ... -
Στρατηγικές ποιότητας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών και υλοποίηση αυτών σε επίπεδο εμπειρικού μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008Σε αυτή τη πτυχιακή εργασία, διαπραγματεύτηκαν αρχικά τα εξής θέματα, η έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών και ο πρωτεύων ρόλος που διαδραματίζει για την επιβίωση της κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα του κλάδου δραστηριοποιήσεώς ... -
Σύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών Κέρκυρας και Ρόδου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-11-2015Στη παρούσα εργασία θα γίνει αναφορά στον τουρισμό και στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας και συγκεκριμένα σε δυο πανέμορφα νησιά της. Θα μελετήσουμε τις επιπτώσεις από την αύξηση του τουρισμού τόσο στην κοινωνία και τον ... -
Συστήματα διαχείρισης ποιότητας πρόταση εφαρμογής του προτύπου διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2000 σε μια τράπεζα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008Η οργάνωση της παρούσας πτυχιακής εργασίας έχει γίνει σε 2 μέρη και έχει ως θέμα τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, με μια πρόταση εφαρμογής του Προτύπου Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2000 σε μια Τράπεζα. Πρώτο μέρος: ... -
Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση μηχανισμού προσαρμογής υπηρεσιών για την εγγυημένη παροχή ποιότητας (QoS), σε διαδραστικό περιβάλλον εκπομπής ευρείας κάλυψης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-05-2010Η πτυχιακή αυτή εργασία επικεντρώνεται στην σχεδίαση και στην ανάπτυξη ενός μηχανισμού προσαρμογής υπηρεσιών, για την εγγυημένη παροχή QoS, σε διαδραστικά περιβάλλοντα εκπομπής ευρείας κάλυψης. Προτείνεται επίσης, η εφαρμογή ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών για ποιότητα υπηρεσιών πάνω σε δίκτυα σε τσιπ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-09-2015Τα ενσωματωμένα συστήματα έχουν γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η χρήση πολυπύρηνων επεξεργαστών, μέσα σε αυτά τα συστήματα, έχουν πραγματικά ενισχύσει την απόδοσή τους. Ωστόσο, η χρήση πολυπύρηνων επεξεργαστών ... -
Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ... -
Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατών
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-08Το μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο ...