• Μελέτη της απόδοσης τεχνικών μάρκετινγκ μέσω εφαρμογών έξυπνων κινητών συσκευών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ντούκα, Λόρες
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-21
    Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των κινητών τηλεφώνων ανά τον κόσμο, καθώς και η ραγδαία τεχνολογική τους ανάπτυξη, έχουν μετατρέψει τις εν λόγω φορητές συσκευές, από απλές συσκευές τηλεφώνου σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης, ...
  • Μελέτη της επιρροής της διαφήμισης στα παιδιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καμπουράκη, Ανθή; Κοντορινάκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-24
    Η παρούσα εργασία αφορά στην επίδραση που έχει η διαφήμιση στη συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά σήμερα επηρεάζουν σε μεγάλο και τις αγοραστικές συνήθειες όλης της οικογένειας. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής, λοιπόν, είναι ...
  • Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην σύγχρονη διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλιάγας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-19
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανακάλυψη και η παρουσίαση της σχέσης της διαφήμισης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές άλλαξαν το τοπίο της διεθνούς ...
  • Μελέτη χρήσης παιχνιδιών flash για διαφημιστικούς σκοπούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καράμπελα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Η Διαφήμιση στο ίντερνετ είναι ένας κλάδος με τεράστια ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες εταιρίες αυξάνουν το ποσοστό των χρημάτων που διαθέτουν για τη διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στο ίντερνετ. Οι λόγοι είναι ...
  • Νέες τεχνολογίες πληροφορικής και διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαγγανά, Νίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και το πώς αυτές επηρέασαν τον τομέα της διαφήμισης. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην διαφήμιση, στα είδη και στον τρόπο ...
  • Νομοθετικές ρυθμίσεις για την προστασία του έλληνα και ευρωπαίου καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ηλιάδου, Παρθένα; Χατζηγιάννη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Αντικείμενο της παρούσας αποτελεί η συνοπτική και περιεκτική παρουσίαση των νομοθετικών ρυθμίσεων που υφίστανται για την προστασία του καταναλωτή. Εξετάζονται με άξονες τις δύο διακρίσεις οι οποίες είναι δυνατές ως προς ...
  • Οι αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή από την παραδοσιακή στη σύγχρονη διαδικτυακή διαφήμιση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γεωργά, Μαρία-Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16
    Σκοπός: Διερευνώνται οι αλλαγές στην συμπεριφορά του καταναλωτή από την παραδοσιακή στην σύγχρονη διαδικτυακή διαφήμιση με βάση τις αντιλήψεις του ίδιου του καταναλωτικού κοινού. Μεθοδολογία: Γίνεται ανάλυση και ...
  • Οργάνωση και έναρξη λειτουργίας μιας μικρής επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταματέλος, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Νιονάκης, Ελευθέριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-06-2009
    Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει την λειτουργία και την οργάνωση μιας νέας μικρής ατομικής επιχείρησης που επιθυμεί να αναπτύξει τις δραστηριότητες τις σε συγκεκριμένη αγορά και εξυπηρετώντας ένα μέρος της ...
  • Οφέλη και πρακτικές προώθησης επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Ευανθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αφού το διαδίκτυο έχει εισέλθει δυναμικά στις ζωές των χρηστών και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. ...
  • Προβολή και προώθηση αναδυόμενων παραγόμενων αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπότσογλου, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-11-2015
    Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν τα καταναλωτικά πρότυπα, οι συμπεριφορές, οι προτιμήσεις και τάσεις της αγοράς, αναφορικά με τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας στην σύγχρονη εποχή. Συγκεκριμένα εκπονήθηκε ...
  • Προώθηση ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο facebook, και animation για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βοσκάκης, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Το τελευταίο καιρό έχει παρατηρηθεί αλλαγή στον τρόπο διάδοσης των γεγονότων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην αλλαγή του τρόπου ροής της πληροφορίας. Το μέσο που εμφανίζει την μεγαλύτερη απήχηση δεν είναι άλλο ...
  • Προώθηση καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Φεργαδάκης, Τηλέμαχος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεϊζογλου, Κυριακή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2008
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εμβαθύνουμε στον κόσμο της προώθησης των καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία και να ανακαλύψουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από κάθε καλλιτέχνη, τον ρόλο που διαδραματίζουν στη δημιουργία – ...
  • Πως η διαφήμιση επηρεάζει τους Κύπριους καταναλωτές σε περίοδο οικονομική κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κυρίσαββα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπανδρέου, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-04-2013
    Στην πιο κάτω πτυχιακή εργασία, θα αναπτύξουμε το θέμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τις απαρχές του φαινομένου και την εξάπλωση της και στην συνέχεια θα επικεντρωθούμε στα κυπριακά δεδομένα. Πώς η οικονομική κρίση ...
  • Ρόλος και στόχοι της διαφήμισης τραπεζικών προιόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σκοπελίτου, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρνελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2010
    Η διαφήμιση είναι ένας τρόπος για να γνωστοποιηθεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στον καταναλωτή. Χρησιμοποιεί διάφορα χαρακτηριστικά για να πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν, όπως τη συγκίνηση, τη λογική ...
  • Ρόλος, στόχοι και μέσα διαφήμισης σε προϊόντα και υπηρεσίες τραπεζών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρύδη, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρνελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-06-2009
    Η διαφήμιση αποτελεί μια από της βασικές μεταβλητές που συνθέτουν το λεγόμενο Promo Mix. Είναι το μέσο προώθησης όπου για τον Τραπεζικό χώρο μπορεί να αυξήσει το βαθμό γνωριμίας της Τράπεζας και των προσφερομένων απ’ αυτήν ...
  • Σύγκριση μεταξύ ελληνικού και διεθνούς δισκογραφικού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Εδιάρογλου, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεϊζογλου, Κυριακή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2003
    Στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση του Μάρκετινγκ τόσο στην ελληνική δισκογραφία όσο και στη δισκογραφία του εξωτερικού. Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό, τα οποία αλληλεξαρτώνται. ...
  • Σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ στην πολιτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καραντωνάκης; Κωνσταντίνος-Εμμανουήλ; Μαργιολάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2015
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα και πιο απαραίτητα εργαλεία στην σύγχρονη εποχή μας ώστε κάποιος οργανισμός να έχει όφελος. Θα παρατηρήσουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου το Μάρκετινγκ, έχει εξελιχθεί αρκετά ...
  • Συγκριτική μελέτη περιπτώσεων διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μήκα, Ελένη; Σαββουλίδου, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-13
    Ο κλάδος της διαφήμισης στη χώρα μας ιστορείται από το 1930, αλλά η εξελικτική του πορεία τοποθετείται στη μεταπολεμική δεκαετία του 1950. Στη δεκαετία του 1960 η διαφήμιση γνώρισε δυναμική άνοδο, με τη διάδοση των πρώτων ...
  • Σχεδιασμός και εκτέλεση διαφημηστικής εκστρατείας στην ελληνική αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μιχαλοπούλου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Κομποράκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Προϋπόθεση για να κατανοήσουμε το τι είναι διαφημιστική εκστρατεία είναι να γνωρίσουμε το τι είναι διαφήμιση. Στην απλούστερη σημασία της λέξης «Διαφήμιση» σημαίνει «να τραβάς την προσοχή σε κάτι»,να γνωστοποιείς κάτι σε ...
  • Σχεδιασμός του συνολικού επικοινωνιακού πλέγματος και του τοπικού προγράμματος προβολής σε ένα τουριστικό προορισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Απάρτογλου, Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-03-2011
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύεται ο σχεδιασμός του συνολικού επικοινωνιακού πλέγματος και του τοπικού προγράμματος προβολής σε έναν τουριστικό προορισμό. Αναλυτικότερα, στο 1ο κεφάλαιο μελετάμε την σπουδαιότητα του ...