Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Κουργιαντάκης, Μάρκος"
Αποτελέσματα 81-100 από 103
-
Οι ανάγκες δια βίου μάθησης των επιχειρήσεων φιλοξενίας στο Ηράκλειο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-01-12Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία με θέμα «Οι Ανάγκες Δια Βίου Μάθησης των Επιχειρήσεων Φιλοξενίας στο Ηράκλειο» έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών του προσωπικού των ξενοδοχείων του Ηρακλείου, ... -
Οι ανάγκες δια βίου μάθησης των μηχανικών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-12Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο: «ΜΒΑ για Μηχανικούς», του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου στο Ηράκλειο – Κρήτης». Σκοπός της εργασίας είναι να σχεδιάσει και να ... -
Οι ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-04-2011Η νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη μεθοδολογία εξυπηρέτησης καταναλωτών και επιχειρήσεων, ονομάζεται ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μέσα στο πλαίσιο του ευρύτερου θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ... -
Οι καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “Τα έξυπνα ξενοδοχεία” στην Κρήτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-07Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες πτυχιακής εργασίας με θέμα τις καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “τα έξυπνα ξενοδοχεία στην Κρήτη. Σκοπός της έρευνας, είναι η ανάλυση και η αξιολόγηση των προτιμήσεων ... -
Οι προοπτικές των υπηρεσιών έρευνας αγοράς στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-11-2013Η έρευνα μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα ενός ολοκληρωμένου σχεδίου marketing. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τάσεων των σύγχρονων τοπικών επιχειρήσεων προς την υιοθέτηση υπηρεσιών έρευνας ... -
Οι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών στην Κίσσαμο Χανιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-28Μια περιοχή μπορεί να διαθέτει όλες τις ομορφιές που αναζητούν οι επισκέπτες αλλά να μην καταφέρει να τους κάνει να φύγουν ικανοποιημένοι καθώς μια άσχημη πτυχή της επικαλύπτει τις άλλες. Όσοι ενεργοποιούνται στον τομέα ... -
Οι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών του Πλατανιά Χανίων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-03Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση της ικανοποίησης των τουριστών που επισκέφθηκαν το Δήμο Πλατανιά την τουριστική περίοδο 2018, τους μήνες Αύγουστο – Οκτώβριο. Η αλληλεπίδραση του τουριστικού ... -
Οι προτιμήσεις των τουριστών στο Νομό Ηρακλείου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-05Κύριος σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη των κριτηρίων επιλογής και του εύρους των δραστηριοτήτων που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν οι επισκέπτες του Νομού Ηρακλείου, καθώς και η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των ... -
Οι στάσεις των καταναλωτών απέναντι στους παρόχους ενέργειας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-11Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως απώτερο σκοπό να εξεταστεί το «ψυχογράφημα» των καταναλωτών στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας, και πιο συγκεκριμένα τη στάση των καταναλωτών απέναντι στους παρόχους ενέργειας. ... -
Οι τάσεις και οι προοπτικές της επιχειρηματικής κατάρτισης στο νομό Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2014Η εκπαίδευση και κατάρτιση των στελεχών των επιχειρήσεων στη διεθνή βιβλιογραφία θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για τη βελτιστοποίηση της εργασιακής απόδοσης. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τάσεων ... -
Παράγοντες ανταγωνιστικότητας των εταιρειών της ελληνικής καλαθοσφαίρισης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-07Η παρούσα πτυχιακή έρευνα σχεδιάστηκε ώστε να μελετήσει το επίπεδο ανταγωνιστικότητας του ελληνικού πρωταθλήματος σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα αλλά και τις απόψεις των φιλάθλων και των Ελλήνων αθλητών που ... -
Παρεχόμενες υπηρεσίες και ικανοποίηση επιβατών. Μελέτη περίπτωσης Αερολιμένας Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-29Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα υπήρξε ραγδαία κατά τα τελευταία χρόνια. Στην ανάπτυξη αυτή συνέβαλαν καθοριστικά οι αερομεταφορές που αποτελούν έναν από τους πλέον σημαντικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας ... -
Ποιότητα online υπηρεσιών: η άποψη των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-17Σκοπός της παρούσας πρωτογενούς έρευνας είναι να μελετήσει τις απόψεις των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών τεχνολογίας μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα Διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει α) την ... -
Πως επηρεάζει η διαδικτυακή διαφήμιση τους πολίτες του Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-28Η παγκόσμια επικράτηση του διαδικτύου και η χρήση των κοινωνικών μέσων (social media) από την πλειοψηφία των ανθρώπων τα τελευταία 5 χρόνια έχουν αλλάξει τη μορφή της παραδοσιακής διαφήμισης και έχουν ουσιαστικά εξαλείψει ... -
Συγκριτική ανάλυση για την επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-15Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε μία πραγματικότητα που το διαδίκτυο έχε διεισδύσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης ζωής σε τεράστιο βαθμό, ... -
Συμπεριφορά και ικανοποίηση επισκεπτών της Κρήτης το 2022.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-05Το επίκεντρο αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει τη συμπεριφορά και την ικανοποίηση των τουριστών που ταξίδεψαν στην Κρήτη κατά την τουριστική περίοδο του 2022. Η συσχέτιση του τουριστικού προϊόντος - υπηρεσίας και ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και απόδοση εργασίας. Μια μελέτη περίπτωσης σε ακαδημαϊκό οργανισμό.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-06Η Συναισθηματική Νοημοσύνη δύναται να ορισθεί ως η ικανότητα να γνωρίζει κάποιος άνθρωπος τι αισθάνεται και να είναι ικανός να διαχειριστεί τα συναισθήματα του, να παρακινεί τον εαυτό του, ώστε να εκπληρώνει τους στόχους ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και επίδοση των φοιτητών: Η περίπτωση των φοιτητών του Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-28Η έννοιας της Συναισθηματικής Νοημοσύνης ορίζεται ως η ικανότητα που έχει κάποιος να παρατηρεί, να προσδιορίζει και να ελέγχει τόσο τα συναισθήματα του όσο και των υπόλοιπων μελών μιας ομάδας. Οι πτυχές και τα χαρακτηριστικά ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο εργασίας. Μελέτη περίπτωσης: Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-09Η συναισθηματική νοημοσύνη έχει οριστεί ως η ικανότητα της αντίληψης, εκτίμησης και έκφρασης των συναισθημάτων κατά τρόπο ακριβή και προσαρμοστικό. Η συναισθηματική νοημοσύνη είναι η ικανότητα να κατανοεί κάποιος άνθρωπος ... -
Το προφίλ των σπουδαστών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-10-2012Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτέλεσεη αποτύπωση του προφίλ των σπουδαστών το τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012. Η παρούσα εργασία στηρίχθηκε τόσο σε δευτερογενή ...