Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "συμπεριφορά καταναλωτή"
Αποτελέσματα 81-87 από 87
-
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτών για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των εκδηλώσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-20Η πράσινη οικονομία, χωρίς αποκλεισμούς, είναι μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στο σημερινό κυρίαρχο οικονομικό μοντέλο, το οποίο επιδεινώνει τις ανισότητες, προάγει τη σπατάλη, προκαλεί έλλειψη πόρων και εγκυμονεί εκτεταμένους ... -
Στάσεις και απόψεις των καταναλωτών για το μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων στο Ηράκλειο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-16Η παρούσα πτυχιακή σκοπό έχει την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα μέσα από τις υπάρχουσες δυσκολίες που δημιουργούνται από τις τάσεις της αγοράς σήμερα. ... -
Συγκριτική ανάλυση για την επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-15Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε μία πραγματικότητα που το διαδίκτυο έχε διεισδύσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης ζωής σε τεράστιο βαθμό, ... -
Τεχνικές άμεσης επιτυχημένης πώλησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Η εις βάθος κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, και ιδίως της διαδικασίας λήψης αποφάσεων αναφορικά με την αγορά προϊόντων, έχει ύψιστη σημασία τόσο για τη βιομηχανία όσο και για την ακαδημαϊκή κοινότητα. Επιτρέπει ... -
Τεχνικές προώθησης πωλήσεων και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών: Η περίπτωση των καταναλωτών του Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015Η πτυχιακή θα παρουσιάσει σε θεωρητικό επίπεδο τις τεχνικές προώθησης, επικεντρώνοντας στις τεχνικές προώθησης πωλήσεων, όπως επίσης και τις θεωρίες που διέπουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, προσπαθώντας να ... -
Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατών
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-08Το μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο ... -
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών ως μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας. Διερεύνηση των προτιμήσεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των Ελλήνων τουριστών στα πλαίσια της τόνωσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ως διέξοδος από την οικονομική κρίση και της βελτίωσης του βιοτικού τους επίπεδου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26Οι υπηρεσίες ως ξεχωριστό τμήμα των αγαθών έχουν μελετηθεί εκτενώς από την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στη περίπτωση του Τουρισμού βρίσκουν εφαρμογή εξαιτίας της φύσης του κλάδου και οι θεωρίες του μάρκετινγκ υπηρεσιών περιγράφουν ...