Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Γιαννά, Μαριάνθη"
-
Πως η χρήση του ίντερνετ μπορεί να εφαρμοστεί στο μάρκετινγκ υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς: Γιαννά, Μαριάνθη
Επιβλέπων καθηγητής: Κοτσιφός, Εμμανουήλ
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-03-2012Με την δημιουργία ιστοσελίδων τα προϊόντα κ οι υπηρεσίες έχουν αναδεχθεί σε μεγάλο μαθό για την προώθηση τους, τα το marketing σήμερα, βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση. Όχι η θεωρία του marketing, αλλά η πρακτική του. Κάθε ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες