• Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χαραλάμπους, Αθανασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2011
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών ...