• Ηλεκτρονικές συναλλαγές και ασφάλεια: η περίπτωση των καταναλωτών της πόλης του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χατζάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Ένας συχνά αναφερόμενος λόγος για τους καταναλωτές που δεν αγοράζουν από το Διαδίκτυο, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Η έλλειψη φυσικών ενδείξεων και η αλληλεπίδραση στο διαδικτυακό περιβάλλον καθιστά πιο δύσκολη την ...