Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Giannakopoulou, Eleftheria"
-
Marketing to women: ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Γιαννακοπούλου, Ελευθερία
Επιβλέπων καθηγητής: Κλάδου, Στελλα
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011Η αντισύλληψη είναι ένα από τα βασικότερα θέµατα που θα έπρεπε να απασχολούν κάθε κοινωνία, ξεπερνώντας τα ταµπού που κάθε κοινωνία και χώρα κατέχει και να θέσει ως σκοπό την ευρύτερη έννοια της αντισύλληψης και των µεθόδων ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες