Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Pipitsa, Anna"
-
Η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τουριστικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Διαμαντάκη, Δέσποινα; Πιπίτσα, Άννα
Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-22Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, αναφέρονται ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες