• Το μάρκετινγκ στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Ζαχαροπούλου, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-23
    Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ευρέως γνωστό ότι αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο στη χώρα μας. Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη του είδους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες ...