Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "αθλητικό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Marketing αθλητικού προϊόντος : η περίπτωση του κλασικού μαραθωνίου Αθηνών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-05-2015Ο αθλητισµός σήµερα ελκύει το ενδιαφέρον σηµαντικής µερίδας του πληθυσμού των αναπτυγμένων κοινωνιών. Το αθλητικό µάρκετινγκ είναι µία καινούργια περιοχή για επιστηµονική µελέτη και διεκδικεί µια ιδιαίτερη επιστηµονική και ... -
Αθλητικό μάρκετινγκ και διαφήμιση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2014Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο να προσεγγίσει τις θετικές πτυχές του αθλητικού Marketing και της διαφήμισης αυτού. Αναλύει το πόσο το αθλητικό προϊόν βελτιώνεται μέσω του Marketing, της διαφήμισης και των χορηγιών. Παράλληλα ... -
Αθλητικός τουρισμός και αθλητικό μάρκετινγκ από τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες έως την σύγχρονη στρατηγική ανάπτυξης του αθλητικού τουρισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-03-2012Λίγους μήνες μετά τους Ολυμπιακούς της Αθήνας οι έλληνες φίλαθλοι και διαφημιζόμενοι ανοίγουν τα μάτια μετά το «όνειρο» με διαφορετικά στάνταρτ και προσδοκίες για το αθλητικό θέαμα και μάρκετινγκ. Ο τόπος έχει αποκτήσει ... -
Διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή στην Ελλάδα. Περίπτωση μελέτης των νέων ηλικίας 16-26 ετών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20Στην εργασία αυτή με αφορμή την διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, αναλύεται εκτενώς το κοινωνικό φαινόμενο της συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικότερα. Το αθλητικό ... -
Η χορηγία στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης: Vodafone, επίσημος χορηγός Ολυμπιακού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2009Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί το επίπεδο της αθλητικής χορηγίας και ο τρόπος λειτουργίας της μέσα στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνονται ... -
Το μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Μελέτη περίπτωσης: Το μάρκετινγκ της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-09Το μέγεθος της αθλητικής βιομηχανίας το 2011, υπολογίζεται ότι ξεπέρασε σε αξία τα 273 δις ευρώ. Το ίδιο έτος, οι διαφημιστικές δαπάνες σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τα 506 δις ευρώ. Τα παραπάνω νούμερα φανερώνουν ότι ο ...