Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Customer relationship marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Στα πλαίσια του προγράμματος Διοίκηση Τουριστικών επιχειρήσεων κατατίθεται η παρούσα εργασία , η οποία διαπραγματεύεται την έννοια του Customer Relationship Marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές επιχειρήσεις. ... -
Η διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων e-crm.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-07-2012Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων, ... -
Η εφαρμογή του CRM (Custom Relationship Marketing) στις επιχειρήσεις εστίασης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-20Στη σημερινή εποχή, τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η σωστή διαχείριση από την πλευρά των επιχειρήσεων σε ... -
Μάρκετινγκ σχέσεων και διαχείρηση σχέσεων με τους πελάτες (crm), ως μια εναλλακτική άποψη του μαρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-05-2008Το μάρκετινγκ σχέσεων, βασίζεται στη διαχείρηση σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των πελατών και των προμηθευτών της. Στις επόμενες σελίδες θα αναφερθούμε σε αυτή τη σχέση μεταξύ επιχείρησης και πελατών. Θα αναπτύξουμε τη ... -
Μελέτη – εκτίμηση ικανοποίησης πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2011Ο πελάτης-καταναλωτής αποκτά και στη χώρα μας συνείδηση της δύναμής του και απαιτεί ποιότητα στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που αγοράζει, σωστή εξυπηρέτηση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την αγορά του προϊόντος καθώς, και ... -
Οι διαδικτυακές υπηρεσίες για την ανάπτυξη πιστότητας επισκεπτών στην Ελλάδα και μελέτη εμφάνισης τους ανάλογα με το είδος του καταστήματος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011Το Διαδίκτυο είναι ένα μέσο το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως για επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία από εκατομμύρια ανθρώπους. Η θέση και ο χρόνος δεν είναι πλέον εμπόδιο για την επικοινωνία. Οι υπηρεσίες του διαδικτύου ...